0-1 år: Billigt Molo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.481 visninger
46 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Pige2009

Her ser I, hvad der er tilbage

Billede 1-2: Molo-sæt med bluse, bukser og strømper i str. 86. Stand: GMB Nypris 400,- Sælges samlet for 85 kr pp

Billede 3: Molo bodyer med korte ærmer i str. 86. Næsten som nye. Nypris 687,- Sælges for 55 kr./stk pp

Bodyen med stjerner er solgt!

Samlet pris for de 4 dele er 200 kr. og så betaler jeg porto

Tøjet er vasket i Neutral og fra dyre- og røgfrit hjem. Alt er i utrolig god stand og i virkelig lækker kvalitet fra det kendte mærke. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

cecilie1984

Baagøe skriver:

Billede 1-3: SMÅFOLK natdragter str. 86. Nypris 358 kr. Sælges samlet for 150 kr. inkl. porto

Billede 4: Miniature overgangsjakke. Vind og vandtæt i str. 86. Nypris 599,- Sælges for 175 kr. inkl. porto

Billede 5: Miniature vinterjakke. Vind og vandtæt i str. 86. Nypris 699,- Sælges for 250 kr. inkl. porto

Billede 6-7: Molo-sæt med bluse, bukser og strømper i str. 86. Nypris 400,- Sælges samlet for 150 kr. inkl. porto

Billede 8: Molo bodyer med korte ærmer i str. 86. Nypris 687,- Sælges samlet for 150 kr. inkl. porto

Billede 9: Katvig kjole med æbleprint i str. 80 (svarer til str. 86) Nypris 279,- Sælges for 75 kr. inkl. porto

Billede 10: Badedragt med Minnie Mouse i str. 74. NY-Aldrig brugt! Nypris 149,- Sælges for 60 kr. inkl. porto

Tøjet er vasket i Neutral og fra dyre- og røgfrit hjem. Alt er i utrolig god stand og i virkelig lækker kvalitet fra de kendte mærker. Bemærk, at alle mine priser er INKL. porto sendt med Track & Trace nummer! Hele pakken sælges samlet for 800 kr. inkl. porto

øv mini a ture overgangs jakkene er så stor, nu ved jeg jo de er store i det. Så min Freja bliver nok for lille

Anmeld

11. marts 2012

Sofia24

Ihh bare det ikke var så stort...

Har du noget i nogle mindre størrelser eller har du solgt det?

Er meget interesseret hvis du har, gerne de samme mærker som på denne annonce

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

cecilie1984 skriver:

øv mini a ture overgangs jakkene er så stor, nu ved jeg jo de er store i det. Så min Freja bliver nok for lille

Ja, Laura er 2 år og 5 mdr. og hun er først lige blevet for lille til hendes jakker nu Hvor gammel er hun?

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Sofia24 skriver:

Ihh bare det ikke var så stort...

Har du noget i nogle mindre størrelser eller har du solgt det?

Er meget interesseret hvis du har, gerne de samme mærker som på denne annonce

Jeg har en del lige fra str. 62 Det står dog hos min moster, som har opbevaret det under vores flytning, men jeg kan hente det i den kommende uge og sende dig billeder på mail, hvis du er interesseret?

Anmeld

11. marts 2012

Sofia24

Baagøe skriver:

Jeg har en del lige fra str. 62 Det står dog hos min moster, som har opbevaret det under vores flytning, men jeg kan hente det i den kommende uge og sende dig billeder på mail, hvis du er interesseret?

Det vil jeg meget gerne

Jeg sender dig min mail i en pb

Glæder mig til at se hvad du gemmer

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Sofia24 skriver:

Det vil jeg meget gerne

Jeg sender dig min mail i en pb

Glæder mig til at se hvad du gemmer

Super. Hvilke str. er du interesseret i? Så ved jeg, hvad jeg skal kigge efter nemlig

Anmeld

11. marts 2012

cecilie1984

Baagøe skriver:

Ja, Laura er 2 år og 5 mdr. og hun er først lige blevet for lille til hendes jakker nu Hvor gammel er hun?

kun 7 mdr

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

cecilie1984 skriver:

kun 7 mdr

Ja, så kan hun nok først passe jakkerne til efteråret og vinter

Anmeld

11. marts 2012

cecilie1984

Baagøe skriver:

Ja, så kan hun nok først passe jakkerne til efteråret og vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.