Til en fodbold-dreng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Lullaby

Lagkagebunde med jordbær og chokocreme
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Dot D

Lullaby skriver:

Lagkagebunde med jordbær og chokocreme

Anmeld

11. marts 2012

Lullaby

Dot D skriver:

Problemet er bare at jeg ikke kan få den pænt smurt op. Der kommer ALTID buler i Uanset hvor meget jeg smører. Det der smørcreme giver sig så selvom jeg smører så den får en pæn flade, så snart jeg lægger fondant på så smatter det ud

Anmeld

11. marts 2012

Dot D

Lullaby skriver:

Problemet er bare at jeg ikke kan få den pænt smurt op. Der kommer ALTID buler i Uanset hvor meget jeg smører. Det der smørcreme giver sig så selvom jeg smører så den får en pæn flade, så snart jeg lægger fondant på så smatter det ud

Måske din smørcreme er for tynd... Det kan være, du skal have mere flormelis i, så den er mere tyk i det...

Og du kan prøve at smøre af flere gange, hvor du sætter kagen på køl i mellem hvert lag..

Anmeld

11. marts 2012

Lullaby

Dot D skriver:

Måske din smørcreme er for tynd... Det kan være, du skal have mere flormelis i, så den er mere tyk i det...

Og du kan prøve at smøre af flere gange, hvor du sætter kagen på køl i mellem hvert lag..

Det der med at gøre det over flere gange har jeg prøvet og den bliver også hård men aliigevel. Skod altså. Får heller aldrig firkantede kager, de bliver runde i hjørnerne fordi det giver sig. Ih..

Anmeld

11. marts 2012

Dot D

Lullaby skriver:

Det der med at gøre det over flere gange har jeg prøvet og den bliver også hård men aliigevel. Skod altså. Får heller aldrig firkantede kager, de bliver runde i hjørnerne fordi det giver sig. Ih..

Hmmm, kan ikke helt se, hvad det er, der går galt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.