Hej
Jeg venter mit første barn, en lille pige, synes absolut ikke om at være gravid.
Jeg har en kæreste der har svært ved at vise følelser og fortælle om dem, er nok heller ikke den bedste men er dog bedre end ham.
Har bare sådan en forkert følelse i maven, så besluttede at maven og jeg skulle hjem til mine forældre i niogle dage alene. Jeg føler ikke jeg kan stå inde for den måde mit barn skal vokse op på de første mange år. Er selv opvokset på landet, men nu bor jeg på 45 kvm i en stor by. Og kan derudover ikke finde ud af om jeg stadig har følelser for min kæreste, kan godt lide at blive krammet, men føler ikke jeg har behov for kys eller sex.
Han har sendt blomster og chokolade for næsten 500 kr til mig hos mine forældre, (første gang i de 5 år vi har været kærester). De er bare blevet bestilt over nettet.
Men kan ikke kigge på dem uden at blive ked af det....
Hvilket piner mig burde jo være super happy. Synes det var super pinligt at modtage dem da jeg ikke kunne vise den glæde jeg måske gerne ville.. Men skrev til ham at jeg synes de var super smukke, hvilket de også er, men er bare ikke glad for dem!
Ville I fortælle ham sandheden hvordan I har det med blomsterne?
VH
Hende den uutaknemlige.....

Anmeld