Blomster og chokolade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fortælle sandheden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

595 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg venter mit første barn, en lille pige, synes absolut ikke om at være gravid.

Jeg har en kæreste der har svært ved at vise følelser og fortælle om dem, er nok heller ikke den bedste men er dog bedre end ham.

Har bare sådan en forkert følelse i maven, så besluttede at maven og jeg skulle hjem til mine forældre i niogle dage alene. Jeg føler ikke jeg kan stå inde for den måde mit barn skal vokse op på de første mange år. Er selv opvokset på landet, men nu bor jeg på 45 kvm i en stor by. Og kan derudover ikke finde ud af om jeg stadig har følelser for min kæreste, kan godt lide at blive krammet, men føler ikke jeg har behov for kys eller sex.

Han har sendt blomster og chokolade for næsten 500 kr til mig hos mine forældre, (første gang i de 5 år vi har været kærester). De er bare blevet bestilt over nettet.
Men kan ikke kigge på dem uden at blive ked af det.... Hvilket piner mig burde jo være super happy. Synes det var super pinligt at modtage dem da jeg ikke kunne vise den glæde jeg måske gerne ville.. Men skrev til ham at jeg synes de var super smukke, hvilket de også er, men er bare ikke glad for dem!

Ville I fortælle ham sandheden hvordan I har det med blomsterne?

VH

Hende den uutaknemlige.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

LR85

Jeg ved ikke hva jeg sys om dit spørgsmål. Det handler jo om noget helt andet. 

Sys det er ærgeligt a vente barn med en man ikke elsker. Det er synd for alle parter. 

Måske skulle du finde ud a hva du skulle gøre ved det, for i alle ender med en god løsning. 

Sys nu det er ret sødt han har semdt det, det skal der alligevel meget til for a de mænd gør

Anmeld

11. marts 2012

Polkaprik

Tænker at du skal fortælle ham sandheden om hvordan du har det med jeres forhold, bebsen og alt det andet og så skide være med blomsterne. Det er vist ikke dem der er vigtige lige nu.

Håber du finder ud af en god løsning da det ikke lyder som om du har det godt med det hele lige nu.

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Synes du skal se tiden an et par dage og finde ud af, hvad du virkelig vil og først derefter tale med ham

Anmeld

11. marts 2012

Mutti2B

Polkaprik skriver:

Tænker at du skal fortælle ham sandheden om hvordan du har det med jeres forhold, bebsen og alt det andet og så skide være med blomsterne. Det er vist ikke dem der er vigtige lige nu.

Håber du finder ud af en god løsning da det ikke lyder som om du har det godt med det hele lige nu.

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Troede måske bare det var hormonelt, derfor spørgsmålet...

Men I giver mig virkelig noget at tænke over!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.