Testet positiv men med mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

ekebiv

Jeg testede for sjov i aftes og den var positiv(ville kun ha været ca 3+3 men da jeg så tørrede mig havde jeg fået mens :-( har åbenbart kun cyklus på 25 dage denne gang og den var på 30 sidste måned. Testede positiv ÆL 28 februar. Syns det er sur røv og håbede den var der, har haft kvalme og "fornemmelsen" i dutterne men øv bøv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Ditte-3

nogle har det røde en gang i månden som nomal selv om de er grevid min mor fant først ud af hun var det da hun var 6 mdr hende på grund af maven begynte at bule ud hun havde jo det røde som namal så moske er du en af dem

Anmeld

11. marts 2012

Hyacinth

Der er altså nogle(få) der godt kan have menstruation i den første del af en graviditet ved ikke om den så vil ligne en normal mens eller om den er anderledes, men det kunne jo være?

Ikke for at give dig falske forhåbninger, for det kan også være en biokemisk graviditet. Jeg ville nok ringe til lægen i morgen og tale med ham/hende. Krydser for dig

Anmeld

11. marts 2012

ekebiv

Håber det er sådan det hænger sammen, sidder her med kvalme og hovedpine og er træt træt træt..

Anmeld

11. marts 2012

l.kjoeller

ekebiv skriver:

Jeg testede for sjov i aftes og den var positiv(ville kun ha været ca 3+3 men da jeg så tørrede mig havde jeg fået mens :-( har åbenbart kun cyklus på 25 dage denne gang og den var på 30 sidste måned. Testede positiv ÆL 28 februar. Syns det er sur røv og håbede den var der, har haft kvalme og "fornemmelsen" i dutterne men øv bøv.

Du kan altså stadig være gravid. Kender nogen stykker der har blødt og haft mens, og blødningstidspunktet passer med spiren er ved at sætte sig godt fast, hvilket kan give blødninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.