Bryndis skriver:
Hejsa 
Jeg vil gerne holde en fest for min kæreste når han bliver 25 i Maj og er derfor begyndt og planlægge lidt med hvordan og hvorledes det skal være 
Så mit spørgsmål er om hvilken mad der er lækker, nem og billig at lave når man bliver omkring 20-25 mennesker?
Og er det billigst at køre drikkevare i Tyskand? Altså sodavand, øl, spiritus og vin.
Kan man leje borde og stole fra et forsamlingshus?
Hvad tror i sådan en fest vil koste?
Hvordan fejrede i 25 års fødselsdag?
Det var lige lidt mange spørgsmål men håber i kan svare på dem 
Så mit spørgsmål er om hvilken mad der er lækker, nem og billig at lave når man bliver omkring 20-25 mennesker? Jeg ville nok lave en buffet af en art. Så kan du selv afgøre lidt prisen ved hvor dyre retter du vil lave
Og der er som regel noget alle kan li 
Og er det billigst at køre drikkevare i Tyskand? Altså sodavand, øl, spiritus og vin. Det kommer meget an på mængden. Du skal jo tænke brændstof med i det
Men ja der kan godt være lidt penge at spare.
Kan man leje borde og stole fra et forsamlingshus? Det kan man i mange forsamlingshuse men ellers er der også mange udlejningsfirmaer hvor man kan leje det til okay penge.
Hvad tror i sådan en fest vil koste? Det kommer jo meget an på hvad for noget mad og drikkevarer du vælger . 
Hvordan fejrede i 25 års fødselsdag? Jeg fejrede ikke på en speciel måde. Bare familien til kaffe som normalt. Men vi havde også det samme år holdt både bryllup og barnedåb. Så det er manden blev 30 og jeg blev 25 gjorde vi ikke så meget ud af 
Anmeld