HJÆLP! MIn datter vil ikke spise :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Anonym trådstarter

Min pige på 5 måneder vil bare ikke spise noget i dag og er generelt lidt pyller. Tror hun har spist i alt MAX 400 ml, nok nærmere 300 og så 1 dl grød. Nu her havde hun ikke spist i 5 timer, men ville kun spise 60 ml Hun spiser normalt 200-250 ml af gangen og hendes døgnbehov er 1350 ml ud fra vægt. Hvad skal jeg gøre? Det er jo ikke sundt hun ikke spiser! Hun er en buttet bette pige, så hun har heldigvis noget at tage af.

Hun blev vaccineret i går og havde høj feber i de sene aftentimer, men har haft normal temp. i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Janni.

Det er helt normalt at appetitten ryger ovenpå en omgang vaccine med sygdomstegn. Det er sket her 2 gange.

Kan kun tale ud fra hvordan Silas har reageret, men det har været på samme måde. Han blev vaccineret igår, feber igår eftermiddags, aften og natten igennem. Han har også spist meget meget lidt idag.
Jeg regner med at han får appetitten tilbage i løbet af imorgen hvis det går lige som sidste gang.
Tror din datter har lidt i kroppen som lige skal ud, mon ikke hun får appetitten tilbage imorgen igen? Det vil jeg næsten tro.

Anmeld

10. marts 2012

lycly

For det første er det meget normalt at de er lidt pylret efter en vaccination og derfor heller ikke vil spise. For det andet, så er det også helt normalt at de nogen dage spiser non stop, og andre dage spiser de som spidsmus. Ligesom vi voksne kan have dårlige dage uden appetit, så kan børn også have de dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.