hjælp til tærte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2012

Kay

vi er igang med projekt tøm fryseren for "gamle ting" så vi kan få noget nyt der ned... og jeg har en hjemmelavet dessert tærte dej liggende og en masse forskellige frosne bær... nogle der har en "opskrift" eller ide til fyld til den terte... evt med forsne bær??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Team Putte

Kay skriver:

vi er igang med projekt tøm fryseren for "gamle ting" så vi kan få noget nyt der ned... og jeg har en hjemmelavet dessert tærte dej liggende og en masse forskellige frosne bær... nogle der har en "opskrift" eller ide til fyld til den terte... evt med forsne bær??

ja når du har dejen og bærrene kan du toppe det af med en kagecreme, og ja lagkagecreme fra pulver virker fint!

Ellers kan du bare bruge den slags bær du nu engang har. Bag til cremen har sat sig og er gylden  det er nemt og lækkert, både lun og kold

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Team Putte skriver:

ja når du har dejen og bærrene kan du toppe det af med en kagecreme, og ja lagkagecreme fra pulver virker fint!

Ellers kan du bare bruge den slags bær du nu engang har. Bag til cremen har sat sig og er gylden  det er nemt og lækkert, både lun og kold

ja... men har aldriv været vild med kagecrem... også derfor jeg ikke kan li lagkage.....

men et rigtig godt forslag mange tak...

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

Kay skriver:

ja... men har aldriv været vild med kagecrem... også derfor jeg ikke kan li lagkage.....

Hehe okay

Vend de frosne bær i lidt sukker og vanille og server med cremefraiche eller flødeskum

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Team Putte skriver:

Hehe okay

Vend de frosne bær i lidt sukker og vanille og server med cremefraiche eller flødeskum

god ide mane tak

Anmeld

10. marts 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

Bare lige side Info: jeg hader kagecrem men hvis du blander den sammen med flødeskum og bruge det i lagkage smager der faktisk godt fordi det så ikke smager af kagecrem

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

Bare lige side Info: jeg hader kagecrem men hvis du blander den sammen med flødeskum og bruge det i lagkage smager der faktisk godt fordi det så ikke smager af kagecrem

hvis der er noget jeg afskyer mere end kagekrem er det flødeskum... så kan ikke forestille mig at det er godt blandet hihi... jeg er en kresenpind hvad angår kager... derfor jeg selv laver dem så jeg ved det er noget jeg kan li...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.