Sutten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa

Jeg er ramt ind i et kæmpe dilemma.
Min datter har et rigtig godt sove hjerte, men efter jeg har taget hendes sut (31. jan'12, Hun bliver 3- 25.marts) er vores nattesøvn simpelthen gået helt i stykker.
Hun putter sig fint men vågner 10.000 gang i løbet af natten jo mindre jeg tager hende ind til mig. Men det er jo heller ikk lige den mest holdbare løsning.
Putningen om aftenen er der ingen problemer med, men jeg er simpelthen overbevidst om at alle de gange hun vågner om natten skyldes at hun mangler sin sut, og bestemt ikk har været klar til at slippe den om natten.
Jeg har sådan en træng til at når hun vågner op, helt opløst i gråd at gå ind og give hende hendes sut, for jeg ved jo at hun så falder til ro.
Men jeg har jo taget den fra hende

Er der ikk nogen der kan hjælpe? Jeg synes virkelig de fleste nætter er forfærdelige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Valle81

Jeg ville give hende den igen:0)

Vent til jul og lav aftale om ar sende den til julemanden og så sender han et stykke legetøj stedet:0) så er det hyggeligt og en win win situation:0)

Knus

Anmeld

9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Valle81 skriver:

Jeg ville give hende den igen:0)

Vent til jul og lav aftale om ar sende den til julemanden og så sender han et stykke legetøj stedet:0) så er det hyggeligt og en win win situation:0)

Knus

Da hun havde sovet første nat uden, var vi i legekæden og købe et smølfe puslespil- det bliver flittig brugt.
Men jeg synes bestemt ikke at nogen af os er tjente med de frygtelige nætter
Og så har jeg bare gået og tænkt at sutten kan hun få hvis hun vågner op om natten, og så må den kun bruges om natten.
Men kan virkelig ikke finde ud af om det ikk bare virker mega forkert

Anmeld

9. marts 2012

Valle81

LouiseVous skriver:

Da hun havde sovet første nat uden, var vi i legekæden og købe et smølfe puslespil- det bliver flittig brugt.
Men jeg synes bestemt ikke at nogen af os er tjente med de frygtelige nætter
Og så har jeg bare gået og tænkt at sutten kan hun få hvis hun vågner op om natten, og så må den kun bruges om natten.
Men kan virkelig ikke finde ud af om det ikk bare virker mega forkert

Hun er ikke klar og det virker til i har et ret kontrolleret brug af sutten. Det er jo hendes tryghed man tager væk, vi ville jo heller ikke bare fjerne en bamse osv.

Der er elvfølgelig det med tænder, men altså...

Hvis det var mit barn ville jeg vægte nattewøvn og hendes tryghed og tage den senere:0)

Anmeld

9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Valle81 skriver:

Hun er ikke klar og det virker til i har et ret kontrolleret brug af sutten. Det er jo hendes tryghed man tager væk, vi ville jo heller ikke bare fjerne en bamse osv.

Der er elvfølgelig det med tænder, men altså...

Hvis det var mit barn ville jeg vægte nattewøvn og hendes tryghed og tage den senere:0)

Du får tusinde tak for svar, det bliver sutten fremover hvis vi får en vågen nat. !

Jeg kan ikk holde det andet ud mere. Og har sådan følt mig dårlig mor, både på den ene og anden måde..
Men skønt nogle tænker ligesom en selv, det gir bare lige den ekstra sikkerhed til at man gøre det godt nok.. Tusinde tak

Anmeld

9. marts 2012

Valle81

LouiseVous skriver:

Du får tusinde tak for svar, det bliver sutten fremover hvis vi får en vågen nat. !

Jeg kan ikk holde det andet ud mere. Og har sådan følt mig dårlig mor, både på den ene og anden måde..
Men skønt nogle tænker ligesom en selv, det gir bare lige den ekstra sikkerhed til at man gøre det godt nok.. Tusinde tak

Du gør det så godt, du lytter jo til dit barn og din mavefornemmelae:0)

Og hvis hun falder i søvn uden så bliv ved med det, og giv hvis hun vågner og så er jeg nærmest sikker på at pludselig vågner hun ikke efter den mere:0)

Håber i får en god nats søvn.:0)

Anmeld

9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Valle81 skriver:

Du gør det så godt, du lytter jo til dit barn og din mavefornemmelae:0)

Og hvis hun falder i søvn uden så bliv ved med det, og giv hvis hun vågner og så er jeg nærmest sikker på at pludselig vågner hun ikke efter den mere:0)

Håber i får en god nats søvn.:0)

Lige præcis sådan tænker jeg :
Put uden sut, sut hvis hun vågner- så det også mere glidende overgang en fra dag til dag ..

Og tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.