Jeg sad i mine egne tanker da Julie råber....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Mira0911

Tidligere i dag sad jeg i mine egne tanker i stuen... Mens Julie sad på værelset og legede... Hun råber "Moooooar Mooooooar Moooooar, DORTHE, jeg kommer nu"... Hun kommer flyvende med en reklame...

Hun havde rodet lidt rundt i reklamerne fra sidste uge i en pose.... Så siger hun "MOR SE, Kage, Kooooooosevand (saftevand).. KØB NU".... Hun bladret lidt videre i reklamen og udbryder "MOR KØB DET HELE og SIIIIIIILD"... Yes yes.... Dejlig tøs... 

Hun er dælme herlig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Alexander&Lærke

Skønt elsker når de kommer med deres sjove udbrud.

Min søn på 4,5 år kan også finde på lige pludselig at sige mor jeg tror altså du skal støvsuge her idag, der er lidt beskidt.... Hehe skønt...

Så elsker man dem lige lidt mere ikke....

Anmeld

9. marts 2012

Alexander&Lærke

Min søn på 4,5 år kan også finde på lige pludselig at sige mor jeg tror altså du skal støvsuge her idag, der er lidt beskidt.... Hehe skønt...

Anmeld

9. marts 2012

Mira0911

Mette&Alexander skriver:

Jeps lige præcis....  F.eks hvis hundens vandskål er tom, siger hun "Moooar thor vand"..... 

Anmeld

9. marts 2012

Lone Jakobsen

hi hi, ja de har nogle gode kommentarer af og til.

her sad min datter og sang med på en cd i bilen da Rasmus på 2 et halvt pludselig udbryder: "Emma hooooold mund"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.