What to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Min datter er nu snart 10 mdr, en tand er ved at komme og kan tydeligt mærke små spidser og det klinker mod ske og kop.. Hun har mellemøresbetændelse og snottet.. Hun er på pencilinkur samt noget mod asmatiskbronkitis.. Pga hoste og slim.. Hun har de sidste 6 dage været så klodset, falder hele tiden og slår sig når hun rejser sig op af ting?? Hun banker hovedet ned i gulvet og vi ved ikke hvad vi skal gøre da hun selv kravler derhen og rejser sig.. Er det bare tid ?? Normalt?? Hun sover ekstemt urolig.. Som i at stå på hovedet, kravler, kolbøtter osv.. Frustrerende når vi trænger til at sove!! Vil ikke spise, spytter alt ud..Har nægtet at sove om dagen.. Og 1 lur max i stegen for 2 af 1-2 timer,Vil kun sove hos mig i armene, vågner og græder, og vil ikke sove igen..Kan ikke lægge hende ind, så vågner hun og er frisk.. Hun er selvfølgelig ved at lære alt mulig, tænder osv.. Er det bare en fase???Pleas sig det er!!! Knus en meget træt mor der er alene 24/7!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Vil i ikke nok hjælpe ???!!!!

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

30 har kigget, ikke een har svaret!!!!

Anmeld

9. marts 2012

vitapigen

skal du have....

Min datter er kun 8 mdr, men tror helt sikkert at det bare er en fase hun skal igenem

Anmeld

9. marts 2012

modesty

Altså hvis hun både er ved at få tænder og har mellemørebetændelse og er snottet, så tror da pokker at hun er pjevset, den lille stakkel. Det skal sikkert nok gå over når hun får det bedre. 

Anmeld

9. marts 2012

Tin

Profilbillede for Tin
mht til hendes klodsethed, så hænger det godt sammen med ørene.

Jeg tænker at jeg ville give hende lidt panodil 15 min før sengetid, for at få ro til natten. Og evt også give hende lidt om dagen, da det sikkert kunne hjælpe lidt på appetitten.

Derudover vil jeg anbefale at du lader lægen tjekke op på om medicinen virker ordenligt på hende. Efter 1 døgn på pencilin, så skal du mærke en forbedring. Ellers skal hun jo ha noget andet.

God bedring med hende...

Anmeld

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Da min dreng havde ørebetændelse, fik han panodil lidt før han skulle puttes. Min læge sagde at det jo gør ondt på dem, derfor skal de også have noget smertestillende.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Tin skriver:

mht til hendes klodsethed, så hænger det godt sammen med ørene.

Jeg tænker at jeg ville give hende lidt panodil 15 min før sengetid, for at få ro til natten. Og evt også give hende lidt om dagen, da det sikkert kunne hjælpe lidt på appetitten.

Derudover vil jeg anbefale at du lader lægen tjekke op på om medicinen virker ordenligt på hende. Efter 1 døgn på pencilin, så skal du mærke en forbedring. Ellers skal hun jo ha noget andet.

God bedring med hende...

Okay for det ligner hende ikke bare at være så klodset, har faldet 4 gange idag og slået hovedet... Hun får panodil til natten og der er bedring i pencilin kuren :-)

Anmeld

9. marts 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Okay for det ligner hende ikke bare at være så klodset, har faldet 4 gange idag og slået hovedet... Hun får panodil til natten og der er bedring i pencilin kuren :-)

ørene og balance nerverne sidder tæt. Når der er betændelse, vil der også være en hævelse, og det er så den der trygger på nerverne....har jeg læst mig til.

Har selv 2 ørebørn. Desuden kan alm væske i ørene skabe ubalance i kroppen. Jeg synes bestem at du skal lade en ørelæge se på hende snarest. Pga hendes manglende balance, så er hun jo ret hårdt ramt.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Tin skriver:

ørene og balance nerverne sidder tæt. Når der er betændelse, vil der også være en hævelse, og det er så den der trygger på nerverne....har jeg læst mig til.

Har selv 2 ørebørn. Desuden kan alm væske i ørene skabe ubalance i kroppen. Jeg synes bestem at du skal lade en ørelæge se på hende snarest. Pga hendes manglende balance, så er hun jo ret hårdt ramt.

Jaa det er bestemt ikke første gang hun har mellemøresbetændelse
Og skal ha lagt dræn om 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.