Over tid ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Mca<3

Hva er værre end at gå over tid ???
Det er mega træls man går bare og venter og selvom jeg kun er 4 dage over tid er man dybt skuffet og tror slet ikke på projektet mere Man burde glædes over lille manden har det så godt derinde at han slet ikke vil ud, og at du sådan set får en længre barsel Men nej ,,, Man kan ikke tale fornuft til en kvinde der er gået over tid .... Skulle bare af med det ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Mathilde

Jeg ved ikke hvordan det er at gå over tid (endnu), men jeg kunne forestille mig at man er enormt utålmodig og bare gerne vil ud på den anden side og have sit lille vidunder i armene....
Jeg håber at der snart sker noget sender en ordentlig omgang ve-støv.

Anmeld

30. marts 2009

vanessa

Jeg kan godt forstå dig......det må også være hårdt, synes nok vente tiden er lang i en graviditet...også gå over tid...pu-ha.
mange tanker til dig...håber der snart sker noget...

vanessa.

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

iih det må altså være pænt træls... ved jo ikke selv hvordan det er at gå overtid, men på nuværende tidspunkt glæder jeg mig jo helt vildt til den lille kommer og tror slet ikke jeg overlever hvis jeg skal gå meget overtid...

Puster lige en masse vestøv mod dig og håber på han snart vil se dagens lys.

Anmeld

30. marts 2009

Mca<3

Mange tak til jer alle Håber på det virker ,,

Anmeld

30. marts 2009

sandra-t

Puha.. ja det føles godt nok somom tiden snøvler sig afsted når man går over tid man sætter sig hurtig termins datoen i hovedet og går og tæller ned så jeg kan tydeligt huske da jeg gik 11 dage over øv hvor var det træls.. håber ik du skal vente længe inden du har dit lille vidunder i armene

gode tanker herfra

Anmeld

30. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Her er en smule ve-støv- Jeg håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.