koster det stadig af bleve sterilisere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Opper den lige en gang, da jeg er nysgerrig på om det stadig er gratis??
Har det nogen effekt på menstruationen? Og hvor ondt gør det.

Det er det jeg fik fjerne min livmoder den 5/6-2012 og har ikke haft så meget som en lille rød plæt siden da.Jeg bløde i 4 dage det var alt og en del det første døgn. Skulle endelig bare strillers men valgt så af få fjerne min mget hænge livmoder da jeg af lige vel ikke skulle have flere børn har 3 dejlig unger og en bonus søn så det er nok for mig

det var og er stadig gratis min veninde skal nu her til maj pga slemme blødninger.

Mvh

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Leneur

H+S Skjolgborg. skriver:

Det er det jeg fik fjerne min livmoder den 5/6-2012 og har ikke haft så meget som en lille rød plæt siden da.Jeg bløde i 4 dage det var alt og en del det første døgn. Skulle endelig bare strillers men valgt så af få fjerne min mget hænge livmoder da jeg af lige vel ikke skulle have flere børn har 3 dejlig unger og en bonus søn så det er nok for mig

det var og er stadig gratis min veninde skal nu her til maj pga slemme blødninger.

Mvh

Henriette

Det er også pga mine blødninger, at jeg overvejer det. Hvad så med overgangsalder og psyken? Hvad har du af gener?

Anmeld

27. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Det er også pga mine blødninger, at jeg overvejer det. Hvad så med overgangsalder og psyken? Hvad har du af gener?

Man siger man går i overgangsaldrenen fra 5-10 år efter. Jeg har ikke nået anden lidt mens smerte ca en gang om mdr i 1-3 dage det er alt .Lider indda mindre af hovedepine og smerte nu ind før og kun haft 2 migræneanfald.Før have jeg det ca 6-12 hgange om året.

Anmeld

27. februar 2013

Lady Marion <3

Leneur skriver:

Det hjælper ikke på blødningerne at du bliver stereliseret

Du kan få brændt din livmoderslimhinde , et nemt hurtigt indgreb , du beholder din livmoder og går ikke i overgangsalder .. Du kan stadig blive gravid men kan ikke gennemføre en graviditet , derfor valgte jeg at lade mig sterelisere samtidig .. Fik det gjort for 8 dage siden ganske gratis .

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

H+S Skjolgborg. skriver:

Man siger man går i overgangsaldrenen fra 5-10 år efter. Jeg har ikke nået anden lidt mens smerte ca en gang om mdr i 1-3 dage det er alt .Lider indda mindre af hovedepine og smerte nu ind før og kun haft 2 migræneanfald.Før have jeg det ca 6-12 hgange om året.

Virker det også på migrænen? Har jo mindst et hver gang jeg har mens og det dræner mig fuldstændig oveni de andre smerter. Jeg er meget snart 40 år, så overgangsalderen før tid er ikke så skræmmende. Hmm så er det da nok fjernelse af livmoderen fremfor sterilation jeg skal overveje.

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Lady Marion <3 skriver:

Det hjælper ikke på blødningerne at du bliver stereliseret

Du kan få brændt din livmoderslimhinde , et nemt hurtigt indgreb , du beholder din livmoder og går ikke i overgangsalder .. Du kan stadig blive gravid men kan ikke gennemføre en graviditet , derfor valgte jeg at lade mig sterelisere samtidig .. Fik det gjort for 8 dage siden ganske gratis .

Tak for svar. Ja så er det nok nærmere at få fjernet livmoderen jeg skal overveje. Må jo tage min læge med på råd og få fordele og ulemper at vide.

Anmeld

27. februar 2013

Lady Marion <3

Leneur skriver:

Tak for svar. Ja så er det nok nærmere at få fjernet livmoderen jeg skal overveje. Må jo tage min læge med på råd og få fordele og ulemper at vide.

De fjerner ikke bare livmoderen med mindre der er et virkeligt alvorligt grundlag , ville heller ikke selv ønske at få fjernet min , det er bestemt ikke et lille indgreb .. Du vil nok få tilbudt hormonspiral eller at få fjernet slimhinden

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Lady Marion <3 skriver:

De fjerner ikke bare livmoderen med mindre der er et virkeligt alvorligt grundlag , ville heller ikke selv ønske at få fjernet min , det er bestemt ikke et lille indgreb .. Du vil nok få tilbudt hormonspiral eller at få fjernet slimhinden

Nej det er jo også det men de uregelmæssige blødninger jeg har og de gener der er ved det både fysisk og psykisk gør godt nok at jeg er villig til næsten alt. Vil i hvertfald få det vendt med lægen og så se hvad udfaldet bliver.

Anmeld

27. februar 2013

Nemesis

Jeg blev sterilliseret ved ks og bad den fjerne hele møget..men nøhh det gør man ikke bare, for det er et meget stort indgreb.

Mine blødninger var dog så heftige at de virkelig begrænsede mig..også selvom jeg fik blodstoppende medicin.

Fik derfor fjernet livmoderslimhinden (brændt) hos min gynækolog og har ikke haft mens siden..og halleluja!

Har ingen humørsvingninger og ingen smerter eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.