Tager du dit syge barn med på fx biblioteket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Altså er lærke syg slæber jeg hende med ned og handle fordi jeg ikke har andre muligheder, men ikke på biblioteket ovs. Men altså hun hoster jo kronisk sååå jo der tager jeg hende med på biblioteket ovs og nej hun forstår ikke at holde sig for munden endnu..

Men går ud fra det er en tør hoste

Det her var så også et stort barn, jeg vil skyde på at han endten gik i skole eller skulle starte i skole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

2721

Laulund87 skriver:

Det er også for dårligt at de er taget afsted så! Vi er jo i bund og grund hele enige, ville bare lige prikke lidt til dig

Det er også helt okay, jeg er jo nok også mere hys, end flertallet, men jeg er træt af det

Knus til dig søde

Anmeld

9. marts 2012

2721

Wampires skriver:

ville jeg ALDRIG tage nogen steder hvis vi er syge nogen af os...

blev selv hjemme i 2 uger i træk fra ALT da jeg var forkølet... meget stærk forkølelse med feber og lignende men stadigvæk.. var blevet smittet netop pga en mor der synes hun skulle møde til mødregruppe med lungebetændelse og luftvejsinfektion raserende...

Eneste sted vi kunne finde på at tage hen ville være til min plejefamilie men de ville få af vide at vi var syge og så lade dem bestemme om det hellere skulle vente.. det er en lang køretur så det er ikke så tit vi ser dem...

Men NEJ.. HADER også at være steder og så render forældre og børn rundt og er syge og så kan jeg bare "glæde" mig til hvis vi bliver smittet at jeg så altid reagerer mere kraftigt på det...

Det er præcis sådan jeg har det.

Ved også at nu er det blot et spørgsmål om dage får Charlie ligger syg, med hoste og snot

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Det er også helt okay, jeg er jo nok også mere hys, end flertallet, men jeg er træt af det

Knus til dig søde

Det er bedre at være hys end at være ligeglad og med Charlies sygdom osv, kan jeg godt forstå det

Anmeld

9. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ja radius bliver lidt lille 

Men lidt har også ret . I må døjes med små ture og oplevelser til han kommer helt ovenpå igen.

Klart han hurtig bliver træt efter 4 uger med sygdom.

Men dejligt han er så frisk I kan komme lidt ud igen.

Det er rigtig rart, men er næsten 100på han bliver rigtig syg igen nu

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Puslingen skriver:

NNeNejlælælærlærklærke

Men går ud fra det er en tør hoste

Det her var så også et stort barn, jeg vil skyde på at han endten gik i skole eller skulle starte i skole

Nej det er netop hoster hvor du kan høre slimen.. altså hvis jeg ikke var hendes mor og vidste hvorfor så.ville jeg nok os tro hun var syg, men ja..

Jeg synes alderen er underordnet for jeg ville stafig ikke have andre muligheder end at tage hende med men det er jo nok smag og behag hvordan man er..

Jeg ville nok være blevet hjemme hvis jeg skulle passe på mit barn ikke blev smittet da der jo er SÅ mange bakterier sådan et offentlig sted, men igen det er jo hvad man selv føler for, præcis som moren med et sygt barn

Anmeld

9. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Nej det er netop hoster hvor du kan høre slimen.. altså hvis jeg ikke var hendes mor og vidste hvorfor så.ville jeg nok os tro hun var syg, men ja..

Jeg synes alderen er underordnet for jeg ville stafig ikke have andre muligheder end at tage hende med men det er jo nok smag og behag hvordan man er..

Jeg ville nok være blevet hjemme hvis jeg skulle passe på mit barn ikke blev smittet da der jo er SÅ mange bakterier sådan et offentlig sted, men igen det er jo hvad man selv føler for, præcis som moren med et sygt barn

Okay

Når jeg referer til alderen, var det i forhold til at et barn i den alder burde kunne forstå, hvis man bad det holde sig for munden

Jeg er også nøt til at tage Charlie med, hvis der er noget jeg SKAL

Der kan vi jo så være enige om at være uenige

Charlie skal jo også have mulighed får at komme ud. Kan jo ikke spærre ham inden året rundt!

Anmeld

9. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Det er rigtig rart, men er næsten 100på han bliver rigtig syg igen nu

Aghh håber jeg ski ikke

Anmeld

9. marts 2012

bullerbassen

Okay

Når jeg referer til alderen, var det i forhold til at et barn i den alder burde kunne forstå, hvis man bad det holde sig for munden

Jeg er også nøt til at tage Charlie med, hvis der er noget jeg SKAL

Der kan vi jo så være enige om at være uenige

Charlie skal jo også have mulighed får at komme ud. Kan jo ikke spærre ham inden året rundt!

Det virker ikke rimelig at raske folk skal blive hjemme af frygt for at blive smittet at folk som rende syge rundt.

Nu snakker jeg ikke om små snottet og mindre forkølelse, men folk som ikke ser helt frisk ud

Anmeld

9. marts 2012

M&M's Mor

Her i huset er man hjemme når man er syg så hvis man kommer ud er det fordi vi skal forbi lægen men ellers intet andet og så må indkøb osv vente til den anden halvdel er hjemme eller også kommer morfar og sidder her imens eller handler de småting vi skal have med for os når han er ude alligevel for at handle til sig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.