Forvirret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

mpr

Begyndte på mine p-piller i januar igen efter jeg havde været ved lægen og fik afvide jeg ikke var gravid - på trods af de 3 måneder med manglende mens... Men ja har så haft 2 mens siden da og fik så grønt lys fra min læge om at jeg godt bare måtte kører på mine p-piller et halvt år af gangen uden stop, bare jeg så sørgede for at holde en pause når der var gået et halvt år. Nu har jeg så været fast på mine piller i snart halvanden pakke og er begyndt at lægge meget mærke til at jeg egentlig ikke har særlig meget appetit længere, spiser max en gang om dagen (er altid hunde sulten) men kan ikke spise ret meget når det endelig kommer til stykket. Og når jeg så prøver at spise noget på andre tidspunkter af døgnet end aftensmad, så bliver det ikke til mere end en enkelt bid eller to.. Alt over det får jeg kvalme af...

Kan det være bivirkninger fra p-pillerne eller hvordan lyder det hos folk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

TWT

Chel1992 skriver:

Begyndte på mine p-piller i januar igen efter jeg havde været ved lægen og fik afvide jeg ikke var gravid - på trods af de 3 måneder med manglende mens... Men ja har så haft 2 mens siden da og fik så grønt lys fra min læge om at jeg godt bare måtte kører på mine p-piller et halvt år af gangen uden stop, bare jeg så sørgede for at holde en pause når der var gået et halvt år. Nu har jeg så været fast på mine piller i snart halvanden pakke og er begyndt at lægge meget mærke til at jeg egentlig ikke har særlig meget appetit længere, spiser max en gang om dagen (er altid hunde sulten) men kan ikke spise ret meget når det endelig kommer til stykket. Og når jeg så prøver at spise noget på andre tidspunkter af døgnet end aftensmad, så bliver det ikke til mere end en enkelt bid eller to.. Alt over det får jeg kvalme af...

Hvorfor skal du ikke holde pause fra dem i ½ år? Det lyder godt nok vildt, synes jeg

Anmeld

8. marts 2012

mpr

TWT skriver:

Hvorfor skal du ikke holde pause fra dem i ½ år? Det lyder godt nok vildt, synes jeg

Det er fordi jeg bliver utrolig følsesladet så snart jeg får min mens, så følelsesladet at jeg har svært ved at omgåes andre mennesker, så min læge sagde god for det

Anmeld

8. marts 2012

mpr

TWT skriver:

Skal lige siges det er ikke så slemt som det lyder Men han mente ikke det ville skade min krop

Anmeld

9. marts 2012

Tona

Chel1992 skriver:

Det tror jeg godt det kan. Det lyder for mig som om det er hård kost for kroppen at køre igennem på den måde. Jeg syntes det er uansvarligt af din læge at sige ok for det.

I sig selv påvirker p-piller jo kroppen meget fordi det er kunstige hormoner, men det virker da helt vildt ikke at holde pause.

Håber du snart får det bedre igen

Anmeld

9. marts 2012

Tona

Chel1992 skriver:

Det er fordi jeg bliver utrolig følsesladet så snart jeg får min mens, så følelsesladet at jeg har svært ved at omgåes andre mennesker, så min læge sagde god for det

Min veninde havde samme problem. Hun havde stor succes med at spise naturmedicinen "Modigen" i ugen på til mens og under mens. Ved ikke om det er noget for dig, men ville lige nævne det. Det kan købes på apoteket, men må ikke tages sammen med lykkepiller

Anmeld

10. marts 2012

mpr

Amandas-mor skriver:

Min veninde havde samme problem. Hun havde stor succes med at spise naturmedicinen "Modigen" i ugen på til mens og under mens. Ved ikke om det er noget for dig, men ville lige nævne det. Det kan købes på apoteket, men må ikke tages sammen med lykkepiller

Tak måske noget man skulle prøve

Er ikke på lykkepiller så skulle nok ikke blive et problem

Anmeld

10. marts 2012

mpr

Amandas-mor skriver:

Det tror jeg godt det kan. Det lyder for mig som om det er hård kost for kroppen at køre igennem på den måde. Jeg syntes det er uansvarligt af din læge at sige ok for det.

I sig selv påvirker p-piller jo kroppen meget fordi det er kunstige hormoner, men det virker da helt vildt ikke at holde pause.

Håber du snart får det bedre igen

Har kørt med det før og der virkede det fint Det er først nu hvor jeg tænker der er problemer med det

Anmeld

10. marts 2012

mpr

syntes bare det er underligt... Det er en måned siden jeg er begyndt at få meget kvalme...  Men må jeg bare bide i det sure æble? Har virkelig ikke lyst til at skulle holde pause fra p-pillerne før den planlagte dato, det er vildt befriende det her på trods af kvalmen

Er der evt nogen der har forslag til hvad man kan gøre ved kvalme så den måske ikke er så markant eller måske får den væk fra tid til anden??

Anmeld

10. marts 2012

Kay

både min mor og mig har også haft store problemer med humørsvingninger under mens... det hjalp os bække rigtig meget at spise naturmedicinen "Femal"  de kan købes i matas... måske var det værd at prøve...

har aldrig oplevet at p piller skulle gøre det ved appetitten har kun haft det omvendt... altså at jeg var sulten hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.