Nogen der har erfaring med Surprise Party?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.408 visninger
11 svar
1 synes godt om
8. marts 2012

Anonym trådstarter

For det første, så vil jeg lige sige, at jeg er anonym fordi jeg bliver nødt til at sikre mig at at manden ikke læser mit indlæg.

Nå, men til sagen, jeg søger lidt råd eller erfaringer omkring det at lave et surprise party.. Min mand fylder 30 til sommer, og jeg vil gerne overraske ham med en fest.

Planen med hvordan han er væk hjemmefra er nogenlunde sikret...

Men det der er mine spørgsmål, er om i har nogle gode erfaringer med mad?

Vi bliver mellem 30-40 personer, ved det ikke helt.

Jeg har fået købt 7,6 kg. Oksefilet
Og så vil jeg lave en buffet, med evt. krydder kartofler, flødestuvede kartofler eller kartoffelsalat.
Overvejer nogle pølser, hot wings og nogle tærter og så selvfølgelig salat m.v.

Hvad synes i?

Hvad mht. at indblande de forskellige mennesker, hovedpersonen skal selvfølgelig intet vide, men hvor længe før skal de inviterede have besked? (er jo bange for om de kommer til at dumme sig, men de skal jo også have sat et kryds i kalenderen)...

jeg regner med at holde det hjemme og slå et telt op, leje borde og stole og låne service igennem veninder m.v.

(Manden sender jeg til Tyskland og handle den dag med en kammerat - vi skal jo "holde" en lille diskret fødselsdag weekenden efter... ) ....

Er der noget der mangler? Kom med jeres input, ideer, forslag og erfaringer

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Anonym trådstarter

8. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

For det første, så vil jeg lige sige, at jeg er anonym fordi jeg bliver nødt til at sikre mig at at manden ikke læser mit indlæg.

Nå, men til sagen, jeg søger lidt råd eller erfaringer omkring det at lave et surprise party.. Min mand fylder 30 til sommer, og jeg vil gerne overraske ham med en fest.

Planen med hvordan han er væk hjemmefra er nogenlunde sikret...

Men det der er mine spørgsmål, er om i har nogle gode erfaringer med mad?

Vi bliver mellem 30-40 personer, ved det ikke helt.

Jeg har fået købt 7,6 kg. Oksefilet
Og så vil jeg lave en buffet, med evt. krydder kartofler, flødestuvede kartofler eller kartoffelsalat.
Overvejer nogle pølser, hot wings og nogle tærter og så selvfølgelig salat m.v.

Hvad synes i?

Hvad mht. at indblande de forskellige mennesker, hovedpersonen skal selvfølgelig intet vide, men hvor længe før skal de inviterede have besked? (er jo bange for om de kommer til at dumme sig, men de skal jo også have sat et kryds i kalenderen)...

jeg regner med at holde det hjemme og slå et telt op, leje borde og stole og låne service igennem veninder m.v.

(Manden sender jeg til Tyskland og handle den dag med en kammerat - vi skal jo "holde" en lille diskret fødselsdag weekenden efter... ) ....

Er der noget der mangler? Kom med jeres input, ideer, forslag og erfaringer

Tak på forhånd

Uhh
Jeg skal også holde en for min veninde som kommer hjem fra USA , så kigger lidt med ..

Men jeg sendte invitationerne ud i good tid så jeg var sikker på folk kunne komme .. Heheh ..  

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Uhh
Jeg skal også holde en for min veninde som kommer hjem fra USA , så kigger lidt med ..

Men jeg sendte invitationerne ud i good tid så jeg var sikker på folk kunne komme .. Heheh ..  

Jeg tør ikke sende invitationer ud.. tænk hvis der er nogen der lader dem ligge fremme og manden så kommer på besøg!?

Tror det bliver nødt til at være mundtlige invitationer

Kig endelig med

Og så overvejer jeg lidt en stripper.. men kan man spørge om mandens venner vil gå sammen til en? eller er det sådan lidt... ahem

Anmeld

8. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tør ikke sende invitationer ud.. tænk hvis der er nogen der lader dem ligge fremme og manden så kommer på besøg!?

Tror det bliver nødt til at være mundtlige invitationer

Kig endelig med

Og så overvejer jeg lidt en stripper.. men kan man spørge om mandens venner vil gå sammen til en? eller er det sådan lidt... ahem

Ja okay .. Jeg sendte dem ud via Facbook i en lukket gruppe så det ikke kunne ses ..
Så ring rundt til dem , det er nok en god idé .. Men ville gøre det i god tid ..

En stripper ville da være oplagt syns jeg ..  

Anmeld

8. marts 2012

Mumto3

Jeg lavede engang et surprise party for min kæreste. Jeg synes selv at det var en vild fed ide (og ville da ønske at nogen ville gøre det for mig!) men desværre synes kæresten ikke at det var særlig sjovt. Nu havde han jo lige regnet med noget andet....

Vi var ikke så mange, og jeg fik folk til selv at komme med maden, så vi holdt det som sammenskudsgilde.

Jeg har også engang prøvet at 'holde fødselsdag'.  Min kæreste har fødseldag i september, og en gang i foråret, havde jeg så arrangeret fødselsdag for ham.  Jeg vækkede ham om morgen med gaver og flag, sang fødselsdagssang for ham. Havde fået nogen af hans venner til at ringe og ønske tillykke med fødelsdagen osv. Det var heller ikke nogen succes. For det første så startede han med at tro på det. Han troede VITTERLIGT han havde fødselsdag. Da det så gik op for ham at der var noget galt. Det var jo forår og han har jo fødselsdag om efteråret, så troede han at jeg var blevet helt hjerneforstyrret. Han kunne overhovedet ikke se det sjove  i det

Så jeg er holdt op med at lave overraskelser....selvom jeg elsker det og synes det er vildt sjovt!

(jeg har også engang bortført ham. Han skulle hjem til sine forældre og hjælpe med et eller andet, men i virkeligheden kom jeg og bortførte ham, og så havde jeg planlagt en hel kærestedag med ham. Det eneste han brugte dagen på, var at spekulere over hvad hans forældre nu mon tænkte om mig, når jeg kunne finde på sådan noget (mærkeligt) noget. Det skal lige siges at jeg selvfølgelig havde aftalt det med hans forældre på forhånd!)

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg lavede engang et surprise party for min kæreste. Jeg synes selv at det var en vild fed ide (og ville da ønske at nogen ville gøre det for mig!) men desværre synes kæresten ikke at det var særlig sjovt. Nu havde han jo lige regnet med noget andet....

Vi var ikke så mange, og jeg fik folk til selv at komme med maden, så vi holdt det som sammenskudsgilde.

Jeg har også engang prøvet at 'holde fødselsdag'.  Min kæreste har fødseldag i september, og en gang i foråret, havde jeg så arrangeret fødselsdag for ham.  Jeg vækkede ham om morgen med gaver og flag, sang fødselsdagssang for ham. Havde fået nogen af hans venner til at ringe og ønske tillykke med fødelsdagen osv. Det var heller ikke nogen succes. For det første så startede han med at tro på det. Han troede VITTERLIGT han havde fødselsdag. Da det så gik op for ham at der var noget galt. Det var jo forår og han har jo fødselsdag om efteråret, så troede han at jeg var blevet helt hjerneforstyrret. Han kunne overhovedet ikke se det sjove  i det

Så jeg er holdt op med at lave overraskelser....selvom jeg elsker det og synes det er vildt sjovt!

(jeg har også engang bortført ham. Han skulle hjem til sine forældre og hjælpe med et eller andet, men i virkeligheden kom jeg og bortførte ham, og så havde jeg planlagt en hel kærestedag med ham. Det eneste han brugte dagen på, var at spekulere over hvad hans forældre nu mon tænkte om mig, når jeg kunne finde på sådan noget (mærkeligt) noget. Det skal lige siges at jeg selvfølgelig havde aftalt det med hans forældre på forhånd!)

ja det er jo ikke just positive oplevelser du har med det

Det er da rigtig træls...

Jeg er dog ikke i tvivl om at min mand vil synes det er det fedeste der er sket i hans liv....

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Jeg sendte dem ud via Facbook i en lukket gruppe så det ikke kunne ses ..
Så ring rundt til dem , det er nok en god idé .. Men ville gøre det i god tid ..

En stripper ville da være oplagt syns jeg ..  

har allerede informeret nogen af dem... men må hellere få lavet en konkret gæsteliste.. og få inviteret alle....

Er bare så bange for der er et eller andet der går i vasken og at det så går galt...

Anmeld

8. marts 2012

M&M's Mor

Uhhh elsker surprise party... Har været med til en del efterhånden og de alle har været glade for det...

Mht invitationer så ville jeg ikke være nervøs for at sende invitationer ud...du skriver bare i dem at de jo skal huske ikke at få det  røbet overfor fødselaren og så bliver det næsten en leg for de inviterede ikke at få det røbet...sendte selv ud da min mand fyldte 30 for han ville overhovedet ikke have holdt noget af nogen art da der lige var sket en masse i vores liv kort tid før så han synes ikke der var noget at fejre så på selve dagen ringede folk bare og ønskede ham tillykke så han opfattede intet og den dag surprisen skulle finde sted skulle min far sørme pludselig lige ud og købe nye sko  så han ringede om vi ville med men jeg kunne "desværre" ikke lige smide de ting jeg havde gang i herhjemme men min mand ville da gerne med så ud af døren med dem og ind med alle gæsterne og så gik vi ellers i gang med af få dækket bord, pyntet op med flagguralanter (staves?) og balloner osv...maden havde jeg bestilt ude fra så den skulle vi ikke slås med da vi jo ikke havde alverdens tid pga et par sko... og drikkelsen havde et hold af vores venner sørget for så min mand ikke pludselig undrede sig over der stod masser af vin, øl og vand i udhuset nu der jo ikke skulle holdes noget...

Kan stadig se min mand for mig da han og min far trådte ind af døren til stuen og den var fyldt med dejlige mennesker...han vendte lige omkring og gik uden for huset og nøj jeg blev nervøs for om det var noget dumt noget jeg havde lavet men 2 min efter kom han ind med det største smil i hele hovedet og synes bare det var det sødeste, dejligste, fedeste nogen nogensinde havde gjort for ham så han var MEGA glad

Håber din bedre halvdel bliver lige så glad som min ihvertfald gjorde...

Held og lykke...

Anmeld

8. marts 2012

Zafir

Jeg lavede surprice party for Tom, da han fyldte 30 år Jeg var rimelgi højgravid med Idun og var gået fra på barsel.

Hver dag, da Tom kom hjem, så spurgte han hvad jeg havde lavet og jeg svarede, nååee ingenting hehe . og han undrede sig over, at jeg ikke lavede noget som helst...

Men i stedet havde jeg lavet en masse mad og fryset ned osv....

På selve dagen, var alle gæsterne tilsagt hos mine forældre, som har plads til det - og at det var ude af vores hus. Jeg bildte ham ind at vi skulle 'noget' i kbh og det var min far der havde skaffet billetterne, så vi måtte der forbi på vejen ind til kbh.

Selvom der stod flag i indkørslen tænkte han ikke over noget. Og det var først da han stod inde i stuen og gloede på alle sine gæster at han opdagede det
Det var en SUPER dejlig fest og han blev meget glad.

MEN FOR FANDEN - det var SÅ svært at holde MUND og holde det hemmeligt...
Men jeg er glad for jeg gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.