Tiden nærmer sig med hastig skridt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja, faren til mit barn har jo ikke ville kendes ved det, og derfor er der en faderskabssag igang, vi skal have taget mundskrab her d. 02-04 for at han kan blive "dømt".. 

jeg er bare slet ikke interesseret i at han skal have noget med mig eller barnet at gøre efter den behandling jeg har fået af ham igennem hele forløbet, men det kommer jeg nok ikke udenom, at han skal have med barnet at gøre. 

jeg har ikke set manden i et 9 måneder og kun snakket med ham om de penge han ikke ville betale.. efter fødslen her for to måneder siden har jeg slet ikke snakket med ham.. indtil igår hvor tonen pludselig var en helt anden, han skrev at han glæede sig til at se den lille og til at vi sammen skulle finde ud af hvordan og hvorledes, jeg tænker jo så bare f**k nej... Jeg VIL ikke have noget at gøre med ham igen medmindre det omhandler den lille, og h*n har imellemtiden fået en fantastisk far i min kæreste som har været der under hele forløbet og har taget den lille godt til sig, så der kommer så vidt jeg kan se til at være 3 forældre i det her .. 

jeg ved jo hvad prøverne siger når de kommer igen .. ville sådan ønske det ikke var ham der var faren til mit højt elsket barn, for jeg ved at når det kommer til samvær, så svigter han den lille gang på gang, især med den MEGET lange afstand der er imellem barnets bopæl og hans 500 km.

mit spørgsmål er så, når han kommer og siger han gerne vil se barnet(som han jo selvf. får lov til) kan jeg så nægte ham det hvis han kommer i tide og utide ??

har han krav på det når der ikke er fastlagt en samværs ordning igennem statsforvaltningen ?

og hvordan foregår det at man laver sådan en FAST aftale om hvornår han kan komme og se den lille ?

må han tage noen med ind i mit hjem når han skal se den lille?

må han tage det 2 måneder gamle barn fra mig imens han har samvær ??

hvornår må han få den lille uden mit opsyn. ?? 

en sidste ting.. den lille er døbt og har fået pas, er det noget han kan ændre bare fordi at han får fælles forældre myndighed?? kan han sige at det navn den lille har ikke er ok med ham ?? og forlange ændring af efternavn osv .. 

Jeg vil have at alt køre igennem statsforvaltningen fordi at jeg ganske enkelt ikke kan eller vil tilgive det monster for alt den smerte han har forvoldt mig igennem 3 lange år.. det sidste her var bare dråben.. så jeg ønsker at snakke så lidt med ham som muligt.. 

har virkelig brug for nogen råd, og lidt opbakning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

An&Jo

han kan gøre indsigelser mod navnet ja, men ofte får de ikke noget ud af det..

Han har ikke krav på at få andre med hjem til dig, DU bestemmer hvem der kommer ind i dit hjem..

han har ikke krav på at se barnet før der er fastlagt noget ved SF, så lad ham søge derigennem..

normalt siger de at han skal have omkring 2 timer 2 gange i ugen, men det bliver nok ikke relevant på grund af afstanden..

Han får ikke lov til at tage barnet med sig før det er noget større, så indtil da skal samvær foregå ved dig, men det er primært ham der skal stå for plejen i de timer han er der..

hvornår han får uden opsyn, kommer an på hvor tit han kommer, og hvor god kontakt der er mellem far og barn

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

han kan gøre indsigelser mod navnet ja, men ofte får de ikke noget ud af det..

Han har ikke krav på at få andre med hjem til dig, DU bestemmer hvem der kommer ind i dit hjem..

han har ikke krav på at se barnet før der er fastlagt noget ved SF, så lad ham søge derigennem..

normalt siger de at han skal have omkring 2 timer 2 gange i ugen, men det bliver nok ikke relevant på grund af afstanden..

Han får ikke lov til at tage barnet med sig før det er noget større, så indtil da skal samvær foregå ved dig, men det er primært ham der skal stå for plejen i de timer han er der..

hvornår han får uden opsyn, kommer an på hvor tit han kommer, og hvor god kontakt der er mellem far og barn

Okay, håber ikke han har noget imod navnet, vil bare ikke have hans efternavn med, nu har jeg været "sød" at tage det fornavn han ville have selvom han egentlig ikke har noget at skulle have sagt.. 

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay, håber ikke han har noget imod navnet, vil bare ikke have hans efternavn med, nu har jeg været "sød" at tage det fornavn han ville have selvom han egentlig ikke har noget at skulle have sagt.. 

altså min drengs far gjorde ingen indsigelser, og tvivler på at fædrene er oplyst om at de kan lave de indsigelser..

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

altså min drengs far gjorde ingen indsigelser, og tvivler på at fædrene er oplyst om at de kan lave de indsigelser..

håber jeg ikke  

og ellers må jeg jo bare i retten og forklare hvordan og hvorledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.