Pas til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Frk.S

Vi skal ud og rejse til sommer, hvor Freja er 8 måneder.

Så nu skal vi jo have et pas til hende. Jeg sad så lige og kiggede på de krav der er til billedet i passet.

Hvordan pokker opfylder man alle de krav til en på 6-7 mdr?

Skal man selv sørge for at få taget billedet i en alm. automat? Eller kan man få hjælp til at tage billedet når det er en baby - hos borgerservice?

Andre der skulle bruge pas til så lille en størrelse. Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Chris86

Frk.S skriver:

Så nu skal vi jo have et pas til hende. Jeg sad så lige og kiggede på de krav der er til billedet i passet.

Skal man selv sørge for at få taget billedet i en alm. automat? Eller kan man få hjælp til at tage billedet når det er en baby - hos borgerservice?

Mon ikke fotografen kan tage det korrekt? Vi plejer at smutte til fotograf at få taget pasbilleder..

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

Ja jeg tænker også du skal en tur forbi en fotograf for at få taget et pasbillede til hendes pas - de har helt styr på kravene til billederne og er erfarne i at tage dem.

Hvis du selv går igang med det i en automat fx. kan du risikere at skulle tage det om af flere omgange hvis det ikke godkendes og så bliver det dyrre i længden end en gang hos fotografen.

Anmeld

8. marts 2012

DitteMarie

Jeg var hos fotograf og oplevede ikke at de var så strenge når det nu var baby :-)

Anmeld

8. marts 2012

Frk.S

Nårh ja, selvfølgelig. DOH!

Tak for jeres svar!

Anmeld

8. marts 2012

Alexander&Lærke

Eller en fotohandler gjore vi vi sønnike da han var 1 1/2 år og det var de gode til.

Anmeld

8. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I skal gå en tur forbi en fotohandler og få det taget. Vores datter var 2 1/2 mdr. da hun fik sit eget pas.

Anmeld

8. marts 2012

Sillebob

Frk.S skriver:

Begge mine drenge fik pas da de var henholdsvis 3 mrd og 1 uge gammel. Vi gik blot til en fotograf og han klikkede bare løs indtil det rette billede var "i kassen".

Held og lykke med det og rigtig god ferie

Anmeld

8. marts 2012

noah3006

De er ikke så stænge som det lyde.... jeg fik lavet til min søn da han kun var 3 uger gammel, og det var mega dårligt, for han holdt jo knap nok hans øjne åbne, bare du får et billede og passetbliver lavet så har du jo dit på det rene.

Anmeld

8. marts 2012

pernille.23

min datter skulle have pas da hun var 2 mdr, det var hos en fotograf, borgerservice tager ikke billeder at helt små børn, mener han sagde at de skulle var ca 4 år før de gjorde det der henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.