Institutionsskift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

MorDk

Vores dreng skal skifte vuggestue da vi flytter. 

Det gør virkelig ondt i mit moderhjerte...for jeg ved hvor glad og tryg han er for sin vugger. Han skal starte i sin nye vuggestue omkring 1.maj... og jeg er begyndt at få ondt i maven. Hvordan mon han reagerer på det? Hvor lang tid tager indkøringen mon? 

Nogle der har stået i samme situation som kan komme med gode råd? 

Jeg er sikker på det hele nok skal gå, men har bare helt ondt i maven over det! SNØFT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

janne1986

MorDk skriver:

Vores dreng skal skifte vuggestue da vi flytter. 

Det gør virkelig ondt i mit moderhjerte...for jeg ved hvor glad og tryg han er for sin vugger. Han skal starte i sin nye vuggestue omkring 1.maj... og jeg er begyndt at få ondt i maven. Hvordan mon han reagerer på det? Hvor lang tid tager indkøringen mon? 

Nogle der har stået i samme situation som kan komme med gode råd? 

Jeg er sikker på det hele nok skal gå, men har bare helt ondt i maven over det! SNØFT 

Jeg har desværre ingen gode råd... Men er lige med på en lytter... Da vores datter skal skifte fra dagpleje til vuggestue 1 April....

Tror det er vigtigt, barnet kan mærke at vi forældre er okay med det...

Her bliver det nok også svært, vores pige er super glad for vores dagplejer og for os er det som at komme hjem, da vores store pige var ved samme dagplejer...

Det bliver ufatteligt hårdt, og træls... for mig..... Tror måske vores datter kommer til og tage det okay...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.