Sove på eget værelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Vivian87

Vi overvejer også at gøre det omkring 6 måneder, men nu må vi se om mor her er klar til det til den tid :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Bshizzle

Janni. skriver:

2 mdr gammel, han vågnede ved at vi snorkede, og jeg vågnede ved at han knirkede.. Så da han flyttede ind på værelset, sov vi alle meget bedre. 

Samme her  .. Dog var Nicolai lige fuldt de 2 1/2 månede. 

Hans Far vækkede ham tit, da hans telefon ringede 24/7 pga arbejde. 

Den store dreng var omkring 1 år inden han kom ind på eget værelse. 

Anmeld

8. marts 2012

MyLove E

Elias var 3 mdr..

Anmeld

8. marts 2012

Den lykkelige

Vores har aldrig rigtig kunne sove sammen med hos.. kan ikke finde ro og vågner hurtig.. Vi flyttede hende ind på eget værelse allerede efter 7 uger.. men altså det er lige op af vores og jeg lå tit derinde og sov i starten men var slet ikke nødvendigt for hun sov igennem fra da hun kom på eget værelse.. så var godt for os alle..

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

Caroline sov i døren ind til vores soveværelse (hun sov i slyngevugge som hang i dørkarmen ) Da hun var 3 måneder flyttede vi og fik så en krog i loftet i stuen til vuggen .. Så der sov hun også om natten .. Da hun var omkring 7 måneder kom hun over i tremmesengen på eget værelse

Anmeld

8. marts 2012

siw84

Sebastian var 3 mdr da han kom på eget værelse. han kunne ikke være i liften mere så han kom ind i sin seng.. Jeg var ikke helt parat synes jeg men der gik kun 2 dage så var det ovre da han bare sov hele natten og det samme gjorde vi efter han kom derind.. :-)

Anmeld

8. marts 2012

linefun

Victor var 3 1/2 - 4 måneder. Han sov ikke ret tungt og samtidig lavede han mange knirke lyde, så det var en fordel for alle, at han kom på eget værelse.

Anmeld

8. marts 2012

dola

Det bliver først når vi flytter til noget større om nogle år..

Anmeld

8. marts 2012

Dorthe1986

Emil var vel ikke meget mere end 3 måneder... eller var han yngre?

Det var faktisk ikke meningen at vi skulle have ham på eget værelse allerede der, men vores rutine var for start at når han blev om aftenen kom han på sit værelse og så plejede han at vågne ved 00-01 tiden for at blive ammet, hvor han så bagefter kom ind i soveværelset i sin vugge eller vores seng... men så var der lige pludselig en aften, der var klokken vel 22, hvor jeg så tænkte ej jeg ligger mig lige i seng og får lidt søvn inden han vågner.... han vågnede først kl 6 næste morgen og har sovet igennem siden

Anmeld

8. marts 2012

KLN

3 måneder. Så skønt for både mor, far og baby. Så vækker vi ikke hinanden. Og mor og far har mulighed for at læse en bog, se fjernsyn eller andet når baby sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.