Glæder mig vildt til imorgen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Karina1

Hej
Vil bare lige fortælle at jeg glæder mig helt vildt til imorgen.. Jeg skal ind og insemineres og bagefter have akkupunktur og massage, er så spændt, det helt kilder i maven, håber virkelig det er dejligt og at det virker  Vi krydser fingre for at 6.gang MÅ være lykkens gang  (6.IUI forsøg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

tarkoflen

Krydser fingre for jer

Anmeld

7. marts 2012

Nessie

Held og lykke i morgen

Anmeld

8. marts 2012

Putomanen

Jeg håber, at det er lykkens gang for jer

Anmeld

8. marts 2012

Sørens

Held og lykke 

Anmeld

8. marts 2012

Karina1

Tusind tak for jeres svar

Jeg er lige kommet hjem. Det gjorde vildt ondt denne gang, fordi han havde svært ved at komme helt tæt på æggene, så han brugte en tang for at komme tættere på  Så har haft en lille pletblødning efter jeg er kommet hjem..

Da jeg kom ud til det sted jeg havde bestilt tid til akupunktur, fik jeg en virkelig dårlig mavefornemmelse, fordi jeg synes stedet virkede MEGET skummelt, så jeg skyndte mig ud i bilen igen og søgte lidt på google og fandt en anden, som heldigvis havde en tid med det samme og hun var VILDT sød og kendte ham vi er i behandling hos og hun vidste en hel masse om barnløshed osv. Fik nogle virkelig gode snakke med hende, en rigtig stor oplevelse, skal helt sikkert prøves igen! Håber virkelig det lykkes denne gang  

Nu ligger jeg helt udmattet på sofaen og vil bare slappe af til kæresten kommer hjem fra arbejde

Anmeld

9. marts 2012

SD

Karina1 skriver:

Hej
Vil bare lige fortælle at jeg glæder mig helt vildt til imorgen.. Jeg skal ind og insemineres og bagefter have akkupunktur og massage, er så spændt, det helt kilder i maven, håber virkelig det er dejligt og at det virker  Vi krydser fingre for at 6.gang MÅ være lykkens gang  (6.IUI forsøg)

Krydser fingre for det er nu det et nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.