Hurtig hjælp til slået tænder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

LilleMor10

Hej alle sammen..

Har lige lidt hurtige spørgsmål..

Viktor slog munden på en stol her kl 18, det blødte ret voldsomt, efter noget tid med is på, kunne jeg få lov at røre hans tænder, og den ene fortand virker løs, og begyndte at bløde igen da jeg rørte, det bløder stadig, men han virker ikke voldsomt præget af det,

så spørgsmålet er, skal jeg ringe til tandvagten, lægevagt, eller simpelthen vente til i morgen tidlig og så ringe til egen tandlæge ? han er snart 2 år, og ret glade for sine fine bisser  så vi ser gerne at de bliver i munden lidt endnu.

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

ano14316

Jeg ved ikke hvad det korrekte svar er, men jeg ville nok ringe til tandlægevagten og forhøre mig, for du får jo bare at vide hvis du skal ringe til egen tandlæge i morgen.

Anmeld

7. marts 2012

katrine26

uhhaaa ved jeg faktisk ikke..min søn har også et par gange sloget sine tænder hvor det har blødt, men har endelig ike gjordt noget ved det.

men vis du er usikker så ring til vagt tandlæge og hør og hvad du skal være opmærksom på.

katrine26

Anmeld

7. marts 2012

Tona

ano14316 skriver:

Jeg ved ikke hvad det korrekte svar er, men jeg ville nok ringe til tandlægevagten og forhøre mig, for du får jo bare at vide hvis du skal ringe til egen tandlæge i morgen.

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.