Andre med dårlig erfaring fra Gauss Foto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

MinNoah

Andre hvis børn har fået taget billede af Gauss Foto?

Hold da op jég synes man får dårlig service af dem De svarer én rigtig flabet, Er en Steen Gauss jeg har skrevet mails med, og han er direkte ubehøvlet. Er sidste gang jeg får fotos derfra!

KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE GAUSS FOTO!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Øv det lyder ikke rart.

Vi har fået defra et par gange når der er blevet taget billeder i børnehaven.  Billederne har været fine. 

Anmeld

9. marts 2012

Bshizzle

MinNoah skriver:

Andre hvis børn har fået taget billede af Gauss Foto?

Hold da op jég synes man får dårlig service af dem De svarer én rigtig flabet, Er en Steen Gauss jeg har skrevet mails med, og han er direkte ubehøvlet. Er sidste gang jeg får fotos derfra!

KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE GAUSS FOTO!

Sjovt jeg lige faldt over dette.. 

Ja, vi har fået lavet fotos hos Gauss foto i et par år nu. 

Faktisk bruger min søn's børnehave dem, så har ingen andre valg! 

Men oplevede 2 år i træk nu at han kræver dobbelt betaling, da han ikke mener han har fået pengene! 

Men hver gang har jeg måtte ringe og forklare de er betalt.. Og så får man bare et negativt svar! 

.. Ikke nok med det, så fik jeg sidste gang en billede-mappe jeg ikke havde bestilt, men var flink nok til at sige OK. 

.. Vil ikke anbefale dem!! 

Anmeld

20. april 2012

Ranker

Hej!

Nu har jeg ikke kontaktet dem endnu. Men vi har lige fået fotos af vores børn. Nu vil jeg høre om det kun er på vores fotos eller andre oplever det samme at der er to hvide prikker i øjnene?

De stammer jo selvfølgelig fra deres blitz som der åbenbart er to af.

Men den ene kan nemt fjernes i et foto program.

Vi har hørt fra dagplejeren at andre også har klaget over kvaliteten af de billeder der bliver leveret, men svaret skulle være: "At folk jo ikke vil betale for at de bruger bedre udstyr". Udstyr som laver bedre kvalitet bla.

Anmeld

20. april 2012

K&S

Ranker skriver:

Hej!

Nu har jeg ikke kontaktet dem endnu. Men vi har lige fået fotos af vores børn. Nu vil jeg høre om det kun er på vores fotos eller andre oplever det samme at der er to hvide prikker i øjnene?

De stammer jo selvfølgelig fra deres blitz som der åbenbart er to af.

Men den ene kan nemt fjernes i et foto program.

Vi har hørt fra dagplejeren at andre også har klaget over kvaliteten af de billeder der bliver leveret, men svaret skulle være: "At folk jo ikke vil betale for at de bruger bedre udstyr". Udstyr som laver bedre kvalitet bla.

Det er da ikke udstyret, men fotografen der er dårlig

Du kan få rigtig gode kvalitetsbilleder med meget simpelt udstyr

Anmeld

20. april 2012

tweety2060

Vi fik taget billeder for et halv år siden, og har intet at sætte på dem- jooo måske prisen
Desværre er de jo udbyder og Mange dp og vuggestuer bruger dem pr automatik...
Men ked af det den dårlige kundeservice!!!
God weekend

Anmeld

16. september 2012

Steengauss

Hej utilfredse kunder

Jeg er ked af at skulle møde jeres utilfredshed herinde. Men det er ikke let at gøre alle tilfredse. Vi handler med 50.000 kunder om året og det vil ikke kunne undgås, at nogen føler sig trådt over tæerne.

Men jeg kan forsikre jer om, at vi daglig behandler rigtig mange reklamationer til kundens fulde tilfredshed.

Vi kan til tider virke stressede, men forsøger altid at behandle alle pænt.

Ved indbetalinger er der mange ting som kan gå fejl, men det er kun en ganske lille brøkdel, som oplever at få uberettiget rykkere.

Vi har været på markedet siden 1973 og hvis vi snød folk, som flere herinde mener..... så havde jeg ingen kunder i dag....!

Men en utilfreds kunde er en for meget.....!

Anmeld

16. september 2012

2babygirls

Steengauss skriver:

Hej utilfredse kunder

Jeg er ked af at skulle møde jeres utilfredshed herinde. Men det er ikke let at gøre alle tilfredse. Vi handler med 50.000 kunder om året og det vil ikke kunne undgås, at nogen føler sig trådt over tæerne.

Men jeg kan forsikre jer om, at vi daglig behandler rigtig mange reklamationer til kundens fulde tilfredshed.

Vi kan til tider virke stressede, men forsøger altid at behandle alle pænt.

Ved indbetalinger er der mange ting som kan gå fejl, men det er kun en ganske lille brøkdel, som oplever at få uberettiget rykkere.

Vi har været på markedet siden 1973 og hvis vi snød folk, som flere herinde mener..... så havde jeg ingen kunder i dag....!

Men en utilfreds kunde er en for meget.....!

Vi er godt tilfredse med de billeder du tog af vores datter sidste år i dagplejen. Dog klagede vi over skygger på gruppebilledet, som I ikke formåede at få fjernet.

Vi skal have taget nye billeder her d. 21, så glæder mig til resultatet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.