kæreste nåede at komme hjem...
Men i hvertfald, udover alt det jeg skrev i den første besked (det er sååå kompliceret)
Prøver JEG også at holde gnisten, men det er rigtig rigtig svært pga at han har det med snakke lidt flabet, og hele tiden siger rolig nu til mig, selvom han ved jeg hader når man siger det.. Og hvis jeg spørg ham om han ikke lige vil hente vasketøjet eller andet, så siger han bare øhhh hvorfor!? eller øhh jo!!? på sådan en rigtig træls måde
så tænkte måske han havde brug for noget kvalitets tid med mig uden baby..
så nu har jeg prøvet at arrangere en date, til os hvor vi skal til par massage. Så håber virkelig at det hjælper også på at han ikke altid taler lige pænt til mig... Men pga. alle de her konflikter og at jeg føler jeg står med alt selv, (tøjvask, opvask, baby og at holde forholdet oppe) er jeg bare begyndt at blive kronisk træt og ha hovepine hver dag! og samtidig har jeg bare rigtig ondt i ryggen)-: men det værste er at jeg har mistet min appetit til mad, spiser hele tiden søde sager slik og chokolade men har slet ikke lyst til rigtig mad)-: .. og er aldrig rigtig sulten
..
jeg er bare så udkørt....)-:
Anmeld