det er sååååå kompliceret!!!)'-: (blev ik færdig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Regitze&Anders

kæreste nåede at komme hjem...

Men i hvertfald, udover alt det jeg skrev i den første besked (det er sååå kompliceret)

Prøver JEG også at holde gnisten, men det er rigtig rigtig svært pga at han har det med snakke lidt flabet, og hele tiden siger rolig nu til mig, selvom han ved jeg hader når man siger det.. Og hvis jeg spørg ham om han ikke lige vil hente vasketøjet eller andet, så siger han bare øhhh hvorfor!? eller øhh jo!!? på sådan en rigtig træls måde så tænkte måske han havde brug for noget kvalitets tid med mig uden baby..

så nu har jeg prøvet at arrangere en date, til os hvor vi skal til par massage. Så håber virkelig at det hjælper også på at han ikke altid taler lige pænt til mig... Men pga. alle de her konflikter og at jeg føler jeg står med alt selv, (tøjvask, opvask, baby og at holde forholdet oppe) er jeg bare begyndt at blive kronisk træt og ha hovepine hver dag! og samtidig har jeg bare rigtig ondt i ryggen)-: men det værste er at jeg har mistet min appetit til mad, spiser hele tiden søde sager slik og chokolade men har slet ikke lyst til rigtig mad)-: .. og er aldrig rigtig sulten.. 

jeg er bare så udkørt....)-:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

B&J

Helt ærligt, du må til at finde ud af hvad du vil....

vil du være mor for din kæreste jamen fint så er du godt igang...

ellers må du til at lave mad til dig selv kun dig selv vaske kun dit tøj osv. fordi han skal til at lære at hjælpe og ikke alt kun skal være dig hele tiden....

og det er jo ikke godt hvis det går ud over du ikke spiser når du har en lille i maven... ellers må du jo komme væk fra ham

Anmeld

7. marts 2012

Bettina19

Hej!

Jeg ved godt hvordan du har det, jeg har selv en kæreste der selv godt kan været lidt flabet, og heletiden skal have afvide hvad han skal.

Jeg vil sig, jeg synes du skal tage en snak med ham, bare jer to. Det hjalp på mit forhold, lige at fortælle ham hvordan jeg følte.

prøv dig frem...

Held og lykke!  

Anmeld

7. marts 2012

Mamalou

Det lyder til, at du er på rigtig hårdt arbejde. At du løber rigtig stærkt for at ordne husholdningen, din baby og din kæreste... Der er ikke noget at sige til, at du er træt.

Har du overvejet at lade det stå og kun gøre de vigtigste ting? Det kan få din kæreste til at vågne lidt op og forhåbentlig komme på banen. Ellers skal I strukturerer husholdningen mere end I har gjort indtil nu... Hvis kærestens opgave er at klare opvasken, jamen så lad tallerknerne stå, hvis ikke maskine er tømt. Du kan ikke klare det hele.

Jeg synes det lyder til at være en rigtig godt idé med kærestetid... Det kan skabe en bedre stemning mellem jer, og det kan betyde at din kæreste er mere lydhør overfor dig og rent faktisk lytter til de ting du siger. Vægt dine ord og forbered dig på, hvordan du vil tage samtalen op. Slut af med at fortæl med hvad konsekvenserne kan være og ikke mindst hvordan du har det. Med en god tone kommer man længst... 

Kram til dig!

Anmeld

7. marts 2012

Bassemor<3

Lyder ikke som om han respekterer dig overhovedet, hvis jeg var dig var jeg skredet for længst ! 

Min forlovede tager gladeligt opvasken eller vasketøjet, og han tager også gerne vores lille søn så jeg kan få lidt tid selv ! Han respekterer mig, hvilket også for mig til at gøre mere for ham.

hvis du ikke er lykkelig så er det ikke er forhold der er værd at være i ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.