Et skridt nærmere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Musse21

Ja i dag var vi til 1. undersøgelse på klinikken. Ved ikke helt hvordan jeg skal reagere

Vi havde før fået undersøgt kærestens sæd som bare var tip top. Så troede endelig bare vi kunne komme til "klar parat" og så forhåbentlig starte behandling i april.. Men desværre har jeg nok bare været alt for positiv over for det.

Vi blev kaldt ind og hun vil sende mig videre til sygehuset for at få tjekket om jeg danner anti stoffer siden jeg mister hver gang. Så der kunne gå yderliger 2 måneder.

Så slutter hun med at fortælle at kærestens prøve ikke var helt så god som hun ville have en. Den skulle ligge på 20 millioner og hans lage kun på 6 millioner. ved ikke hvordan jeg skal reagerne eller syntes om det hele

Undskylde det lange indlæg piger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Nu spøger jeg nok personligt og har du ikk lyst til at svare er det helt font .

Hvor mange gange har du mistet ??

Og så selvfølgelig et stort kram . Håber snart i kommer igang .

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

Musse21 skriver:

Ja i dag var vi til 1. undersøgelse på klinikken. Ved ikke helt hvordan jeg skal reagere

Vi havde før fået undersøgt kærestens sæd som bare var tip top. Så troede endelig bare vi kunne komme til "klar parat" og så forhåbentlig starte behandling i april.. Men desværre har jeg nok bare været alt for positiv over for det.

Vi blev kaldt ind og hun vil sende mig videre til sygehuset for at få tjekket om jeg danner anti stoffer siden jeg mister hver gang. Så der kunne gå yderliger 2 måneder.

Så slutter hun med at fortælle at kærestens prøve ikke var helt så god som hun ville have en. Den skulle ligge på 20 millioner og hans lage kun på 6 millioner. ved ikke hvordan jeg skal reagerne eller syntes om det hele

Undskylde det lange indlæg piger... 

kaan godt forstå det er meget hårdt at skulle starte i behandling. er selv lige startet. vi vidste min mand ikke kunne da han lige har haft kræft. men nu er den desværre også gal med mig

ventetiden er frygtelig men jeg kan trøste dig med at du er i de bedste hænder. for hvis i skal have børn skal i jo have hjælp så løsningen er til at se en ende på nu og inden længe er du næsten garanteret en graviditet som holder

kram herfra

Anmeld

7. marts 2012

Musse21

Pernille08 skriver:

Nu spøger jeg nok personligt og har du ikk lyst til at svare er det helt font .

Hvor mange gange har du mistet ??

Og så selvfølgelig et stort kram . Håber snart i kommer igang .

Det er helt okay du spøger ind til det...

Har mistet 4 gange

Anmeld

7. marts 2012

Musse21

AMtrier skriver:

kaan godt forstå det er meget hårdt at skulle starte i behandling. er selv lige startet. vi vidste min mand ikke kunne da han lige har haft kræft. men nu er den desværre også gal med mig

ventetiden er frygtelig men jeg kan trøste dig med at du er i de bedste hænder. for hvis i skal have børn skal i jo have hjælp så løsningen er til at se en ende på nu og inden længe er du næsten garanteret en graviditet som holder

kram herfra

Er ked af det på jeres vegne. det lyder som en barst kamp i også har været igennem..

Men ja når vi først er nået her til er vi jo tættere på end nogensinde

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Musse21 skriver:

HHoHolHold

Det er helt okay du spøger ind til det...

Har mistet 4 gange

Hold da op .
Det gør mig virkelig ondt .

Anmeld

7. marts 2012

Nessie

De kan altid lige finde noget at undersøge for, men det er jo kun godt, så I kan få den rette behandling

Kan dog ikke helt forstå at I havde fået det første svar på sædkvaliteten, det har da ikke været en helt vågen læge, og træls for jer lige pludselig at få en anden besked.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.