Drømme skriver:
Ja, nu fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og slappe lidt af og sætte mig ved computeren, så må vi se hvor længe det varer 
Lillepigen blev født i fredags den 2/3 kl. 02.09 ved kejsersnit - det var ellers planlagt til at skulle være en hjemmefødsel ( https://www.baby.dk/debat/163137pi1/foedsel/wauw-je g-har-foedt-.aspx) - og søndag lige over middag tog vi hjem, så vi var kun på hospitalet i 2½ dag, og havde ellers fået at vide vi skulle regne med 3-4 dage
Men hun sutter og spiser som hun skal - i forgårs (mandag) var hendes afføring allerede gul, så det går hurtigt 
Synes det er vildt dejligt at være hjemme igen, men neej hvor kunne jeg godt bruge mere søvn
Min mor har været her indtil i går, og har hjulpet med madlavning osv. så vi har haft tid til at slappe af, og Mathias er igen i skole - han vil helst ikke komme for meget bagud med sin uddannelse. Så nu er jeg alene hjemme med lillepigen, og nyder roen - indtil videre 
Sundhedssygeplejesken har været her i dag, og vores datter vejer nu 3600 gram - hun vejede 3430 ved fødslen - og hun er stadig 53 cm lang
Hun er altså bare skøn..
Vi er næsten sikre på hvad hun skal hedde, men jeg vil meget gerne høre jeres bud om hvad hun "ligner" ? Kom frisk piger 
Og så tror jeg ellers det er madtid igen
<3
Hvor er det vildt.. Vi havde begge termin den 25/2-12..
Jeg fødte den 2/3-12 kl 02.47.. Ud kom en lille pige på 3540g og 52 cm..
Hvor er vi bare tæt på hinanden.. Men du kom jo så alligevel først.. 
Stort tillykke med lillepigen.. 
Anmeld