barnløs? eller bare langsom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

prinsesse Diana

Jeg og min kæreste har nu prøvet at få baby i 10 måneder, og der skal jo gå 12 før man kan begynde at tjekke. er bare meget nervøs for der er noget halt. jeg har i 8 måneder brugt ægløsnings test og haft den hver gang og haft sex inden og efter. jeg er bare så bange for der er noget galt. men vil høre om der er andre der har affaring med det tager langtid men man så stadig bliver gravid "naturligt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Camillos

prinsesse Diana skriver:

Jeg og min kæreste har nu prøvet at få baby i 10 måneder, og der skal jo gå 12 før man kan begynde at tjekke. er bare meget nervøs for der er noget halt. jeg har i 8 måneder brugt ægløsnings test og haft den hver gang og haft sex inden og efter. jeg er bare så bange for der er noget galt. men vil høre om der er andre der har affaring med det tager langtid men man så stadig bliver gravid "naturligt"

det kan tage lang tid at blive naturligt gravide... det er der rigtig mange tråde om herinde.. mange kvinder der har prøvet i alt fra 2 mdr til 5 år... ?

Så indtil videre tror jeg bestemt ikke i er barnløse.. det kommer for det meste når man mindst venter det... ? 

Vent til der er gået min 1 år og kontakt så lægen fortæl du har Æl i følge teste hver måned. Så tror jeg næste skridt bliver at tjekke kærestens sæd..

Anmeld

7. marts 2012

Kris89

når du nu har ÆL har i så overvejet at få mandens sæd tjekket?

det kan i godt få gjort uden der skla være gået et år... hvis den så er normal, ville jeg da hive fat i lægen.

selv har vi prøvet 9 mdr. efter SA og har idag afleveret sædprøve og lægen sagde at hvis den var normal skulle jeg undersøges...

Anmeld

7. marts 2012

fnuggi

vi prøvede i 2 år og blev gravid men fik en sa i uge 13 og der efter har vi prøvet i 6 år  og nu får vi hjælp 

Anmeld

7. marts 2012

Miss BananaHammock

Kan godt huske hvor fustreret man var i starten, så kan godt forstå dig, men husk på at der er millioner af små faktorer der spiller ind når et æg skal befrugtes, sætte sig fast og udvikle sig til en baby. For hver ÆL modnes (normalt) kun 1 æg, og det æg skal befrugtes af den helt rigtige sædcelle. Så naturen er ikke altid så hurtig. 

Jeg ville nok give det lidt tid, med mindre I har mistanke om at I kan fejle noget (nedsat sædkvalitet, PCO etc.) 

Det er sindsyg hårdt at være i behandling, så jeg vil klart anbefale at give det lidt tid.  

Anmeld

7. marts 2012

Sujan

For nogle tager det bare tid.. vi er alle forskellige...

Vi prøvede i 2,5 år!!! Og blev helt naturligt gravid og har termin her den 25 marts.. men det er skide hårdt mens det står på.

Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

15. marts 2012

prinsesse Diana

mange tak for jeres svar.. så vil jeg vente nogle måneder og se hva der ske. og evt få tjekket kæresten og krydse fingere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.