Luft i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Musen5

Hej,

Leah (7½mdr) har fået sig et problem med luft i maven... men men men

det er kun om aftenen. Jeg prøver at bøvse hende af når hun har fået grød og mælk/vand og oxo de 2-3 gange hun bliver ammet i løøbet af dagen, men der kommer sjældent nogle bøvser.
Hun gemmer dem til om aftenen hvor hun så tilgengæld og bøvser og prutter som en anden havnearbejder.

Det resulterer desværre oxo i at musen min har enormt svært ved at falde til ro og sove...

Har I nogle ideer til hvad jeg kan gøre??? Er efterhåndden på grænsen til at vende hende på hovedet for at få hende til at bøvse i løbet af dagen

/Mette og Leah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Inge Nielsen

Tror du ikke, at det skyldes kosten? Spiser hun meget fiberholdigt kost? Drikker hun mange sodavand? 

Jeg tror, at det har noget med kosten at gøre. På nettet vil du kunne læse om luft i maven og hvad du kan gøre for at forebygge det. Du skal bare foretage en simpel google-søgning

Anmeld

9. marts 2012

Musen5

Jeg tror ikke det er kosten,

Hun bliver ammet morgen og aften og bøvset så godt af jeg kan. Hun har aldrig fået sodavand eller saft. Derudover får hun sødmælk og grød. Er lige startet på rugbrød idag.

/Mette

Anmeld

9. marts 2012

LR85

kan du i løbet a aftenrituaslet med anttøj og alt det, massere hendes mave lidt, ligger og hygge med a lave cykelbevægelser?

Anmeld

9. marts 2012

Musen5

Jeps... hver aften og i løbet af dagen når hun bliver skiftet får hun lige en cykeltur med benene og masseret maven...

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.