Åh mor her har det forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Lilje82

Min elskede lille skat har desværre skulle skifte dagpleje fra privat til kommunal.

Det skal siges at vi valgte at flytte, da det var meningen at deb private skulle lukke, da det ligger udenfor hjemmet, og de i starten var 2 og en ikke kunne betale den store husleje, men 3 uger før - Går udlejeren pludselig med til at sænke huslejen, så længe hun kun er hende selv, på trods af at vi i flere måneder har  kæmpet med ham, men vi turde ikke tage chancen, da jeg frygter det kun er for en stund, han vil lade huslejen være lav.

Når men i mandags skulle han så starte det nye sted, vi var der halvanden time og hun ænsede overhovet ikke Noah, da hun mente han selv skulle tage kontakt, hvilket han jo ikke gjorde, når der hele tiden sad et andet barn på hendes skød.  Det sidste kvarter inden vi tog hjem igen. Allerede på 2. dagen mente hun at han skulle være der alene, så mor her afleverede en noget betuttet dreng, der bare græd og græd da jeg gik. Men det var gået ok, men han havde haft brug for sin sut og nussebamse de 2 timer han var der. I dag, når jeg kun lige at få tøjet af ham, så tager hun ham ud af armene på mig og nærmest sparker mig ud, så jeg må sige farvel til en skrigende dreng, der skreg så meget, at der faktisk intet lyd kom til sidst.  Årh mit moderhjerte knuses  Savner vores gamle dagplejer, der var så sød og varm. Håber jeg får det bedre med den nye her, ved self. vi skal give det en chance, men ååååh det er svært, når det er mit barn det påvirker, har selt ikke kunnet kende ham de sidste par dage, han er helt umulig og hans lunte er bare så kort og græder og bliver frustreret af ingen ting.  

Ah, havde bare lige brug for at få luft, mens jeg sidder og venter på at han skal hentes igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Muffin_girl

Kæmpe kram.. Det må være rigtigt hårdt.. Håber at du bliver tilfreds med hende til sidst  

Anmeld

7. marts 2012

2721

Puha, det lyder ikke som en rar oplevelse.
Syntes du skal gøre det klart på en stille og rolig måde over for dp at din dreng og du ikke syntes det fungere på den måde.
Hun kan da ikke bare behandle din søn og dig sådan

Kæmpe knus

Anmeld

7. marts 2012

Lone Jakobsen

puha sikke en ubehagelig oplevelse. håber du får snakket det igennem med dp. så både dig og din søn kan være trygge og tilfredse med at han skal passes der.

Anmeld

7. marts 2012

Lilje82

AalborgPigen skriver:

Kæmpe kram.. Det må være rigtigt hårdt.. Håber at du bliver tilfreds med hende til sidst  

Taaaak

Anmeld

7. marts 2012

Lilje82

Puslingen skriver:

Puha, det lyder ikke som en rar oplevelse.
Syntes du skal gøre det klart på en stille og rolig måde over for dp at din dreng og du ikke syntes det fungere på den måde.
Hun kan da ikke bare behandle din søn og dig sådan

Kæmpe knus

Tak - Det var heller ikke på nogen måde rart at en kvinde vi ikke engagn har nået at lære at kende endnu, bare tager min barn og nærmest sparker mig ud, var jo nødt til at skynde mig at sige farvel og smutte, for ikke at gøre det værre for Noah. Men puuuh det gjorde ondt i mit hjerte.

Anmeld

7. marts 2012

Lilje82

Lone Jakobsen skriver:

puha sikke en ubehagelig oplevelse. håber du får snakket det igennem med dp. så både dig og din søn kan være trygge og tilfredse med at han skal passes der.

Tak

Anmeld

7. marts 2012

Ditte-3

syntes først og framest du skal tag en snak med hin om hvordan du vil ha det . det er jo dit barn og vis hun ik vil og din dreng bliver ved med at være ked af at være der så kan du jo altid skifte davplejemor det jo ik alle der er sådan s

Anmeld

7. marts 2012

2721

Lilje82 skriver:

Tak - Det var heller ikke på nogen måde rart at en kvinde vi ikke engagn har nået at lære at kende endnu, bare tager min barn og nærmest sparker mig ud, var jo nødt til at skynde mig at sige farvel og smutte, for ikke at gøre det værre for Noah. Men puuuh det gjorde ondt i mit hjerte.

Det kan jeg godt forstå.
Håber hun endten ændre attitude eller i finder en anden dp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.