Sover uroligt, når vi har været ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Sitrani

Hej hej..

Min datter på 8 mdr. sover meget uroligt om natten når vi har været på besøg hos mine forældre med overnatning f.eks. Eller har været ude og opleve noget.. Hun vågner 5-10 gange om natten og skal have sutten..

Det må vel være pga. indtrykkene, tænker jeg.. Men er det okay, at det går ud over hendes nattesøvn, at hun oplever ting, eller skal vi lade være med at tage ud? For det synes jeg også virker lidt forkert - hun skal jo opleve verden...

Hvordan reagerer jeres børn..? Og er det "normalt", eller er vores datter meget sensitiv..?

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Musen5

Hej.

Leah har det på sammen måde, dog vågner hun ikke og vil ha sutten da hun ikke bruger den. Derimod snakker hun i søvne og knirker helt vildt. Tror det er hendes måde at bearbejde dagen begivenheder på. Og tag hende for alt i verden da med ud... Det bliver bedre med tiden.

/Mette og Leah

Anmeld

7. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Det gør begge mine piger også. Eller dvs den store på snart 4 gjorde det. Den lille på 1 år gør det. 

Det er en del af, hvad skal man kalde det, livet?! Jeg mener bare at, det er noget alle gør. De bearbejder alle dagens indtryk om netten, det kan komme til udtrykke på mange måder, men en er og vågne. Du tager evt bare dit barn op og krammer det, giver sutten og ned i sengen igen, og så går du.

Anmeld

7. marts 2012

Sitrani

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det gør begge mine piger også. Eller dvs den store på snart 4 gjorde det. Den lille på 1 år gør det. 

Det er en del af, hvad skal man kalde det, livet?! Jeg mener bare at, det er noget alle gør. De bearbejder alle dagens indtryk om netten, det kan komme til udtrykke på mange måder, men en er og vågne. Du tager evt bare dit barn op og krammer det, giver sutten og ned i sengen igen, og så går du.

Okay.. Jamen, så er det som jeg selv har tænkt det Og gør også, som du skriver, trøster, giver sutten og går igen... Men dejligt at blive bekræftet i, at alle andre også har det sådan

Anmeld

7. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

STN skriver:

Okay.. Jamen, så er det som jeg selv har tænkt det Og gør også, som du skriver, trøster, giver sutten og går igen... Men dejligt at blive bekræftet i, at alle andre også har det sådan

Hehe helt sikkert, det er dejligt. Sådan ligesom om man ikke er alene om det.

Jeg er sikker på at der noget i og gære tinge til en vane, gøre det til en vane at når ens barn græder tager man det op i dagtimerne, så hvorfor ikke om natten også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.