kort protokol og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

AMtrier

Hej

Jeg har virkelig brug for hjælp !
Min menstruation kom ikke og jeg fik derfor provera da den var 2 uger forsinket. Jeg gik samtidig til akupunktur og begyndte at bløde efter 4 dage på provera.

MEN MEN MEN ! Jeg bløder næsten ikke :/ jeg talte mig sekretæren på Skejby og hun sagde at selvom det kun var 3 dråber friskt blod på en dag så var det godkendt som menstruation. Jeg skal starte på kort protokol med puregon sprøjter imorgen.

Men jeg er bare så nervøs for at det hele går i vasken fordi jeg ikke bløder så meget er bare fortvivlet og frustreret !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Camillos

AMtrier skriver:

Hej

Jeg har virkelig brug for hjælp !
Min menstruation kom ikke og jeg fik derfor provera da den var 2 uger forsinket. Jeg gik samtidig til akupunktur og begyndte at bløde efter 4 dage på provera.

MEN MEN MEN ! Jeg bløder næsten ikke :/ jeg talte mig sekretæren på Skejby og hun sagde at selvom det kun var 3 dråber friskt blod på en dag så var det godkendt som menstruation. Jeg skal starte på kort protokol med puregon sprøjter imorgen.

Men jeg er bare så nervøs for at det hele går i vasken fordi jeg ikke bløder så meget er bare fortvivlet og frustreret !

tror du skal tage hendes ord for gode varer ... og bare gi den gas med sprøjterne ... 

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

Camillos skriver:

tror du skal tage hendes ord for gode varer ... og bare gi den gas med sprøjterne ... 

Jaa du har nok ret. Er bare bange for at det mislykkedes på grund af det :/

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

AMtrier skriver:

Jaa du har nok ret. Er bare bange for at det mislykkedes på grund af det :/

Det kan jeg godt forstå  Men vi er alle sammen nød til at stole på hvad de professionelle siger til os...

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå  Men vi er alle sammen nød til at stole på hvad de professionelle siger til os...

Du har ret tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.