Små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

camillakrath

kitra skriver:

Min yngste datter Lucca har lige været til 1 års undersøgelse og hun er 74 cm lang og vejer 8,5 kg. Hun er lille men hun følger hendes egen kurve så lægen er glad. Hvis dit barn følger sin egen kurve og er glad og godt tilpas så skidt pyt med hvor stor eller lille han er bare han trives, sådan tænker jeg om min datter 

Han følger sin egen kurve super flot. Men lige nu står det lidt stille. Og så tror jeg bare jeg blir lidt urolig. Selvom det helt sikkert nok skal komme igen.

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

camillakrath

serinasmor skriver:

når han startede så lille, så tror jeg da han er meget godt med

serina vejede lige omkring 3 kg ved fødslen .. hun vejer 12 kg nu og er 2 år og 2 mdr - hun vejede (hvis jeg husker rigtigt) 10,5 kg da hun var 1 år

Årh, så er han ikke voldsomt bagud i forhold til. Det letter en del.

Anmeld

6. marts 2012

Prinsessens'Mor<3

Maja vejede 2670 og var 48 cm idag er hun snrt 13 mdr gammel og vejer 8 kg og 70 cm

Anmeld

6. marts 2012

camillakrath

Mathias Villads skriver:

Har en dreng, som er født 15 uger for tidlig og med en vægt på 705g, han er idag 20mdr og han vejer ca 8 kilo og måler 71cm Så kender alt til små børn.. Han bruger str 74/80 i tøj..

Men jeg er nød til at tage med et smil, da jeg ellers bliver sindsyg..

Knus Mette

Jeg synes kommentarerne er rigtig hårde. Man føler sig let som en dårlig mor

Anmeld

6. marts 2012

kitra

camillakrath skriver:

Han følger sin egen kurve super flot. Men lige nu står det lidt stille. Og så tror jeg bare jeg blir lidt urolig. Selvom det helt sikkert nok skal komme igen.

Tak for svar

Som en anden har skrevet så er børn utrolig gode til at regulere maden selv så hvis han trives og ikke taber sig voldsomt så tror jeg ikke du har grund til bekymring. men ved godt det er så nemt at sige når det ikke er ens eget barn 

Anmeld

6. marts 2012

132319

Min datter er også en lille prut.

Hun er 18 måneder og vejer 9,5 kg

Anmeld

6. marts 2012

camillakrath

MaleneS2011baby<3 skriver:

Maja vejede 2670 og var 48 cm idag er hun snrt 13 mdr gammel og vejer 8 kg og 70 cm

Hvor er det dejligt at høre fra andre med små børn

Anmeld

6. marts 2012

camillakrath

Tusind tak for alle de gode svar

Anmeld

6. marts 2012

Prinsessens'Mor<3

camillakrath skriver:

Hvor er det dejligt at høre fra andre med små børn

Er din for tidligt født?

Anmeld

6. marts 2012

Camulla

camillakrath skriver:

Hej alle ...

Benjamin blir ved med at være en lille størrelse. Hans fødselsvægt var omkring 1800.

Nu er han cirka 10 måneder og vejer 8,5 kg.

Er der andre derude med små børn?

Og hvad vejer de?

Min store dreng på 3 1/2 vejer 17 kg og min lille dreng på 7 uger vejer 6,5 kg Han er en basse!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.