Undskyld anonymiteten...Sagen er den, at jeg har besluttet mig for at gå fra min kæreste. Vores forhold kører slet ikke længere og har ikke gjort det længe! Og nu er jeg nået til et punkt hvor jeg ikke elsker ham mere og hvor han dræner mig fuldstændig for al energi og positivitet - hvilket desværre også går ud over vores datter, som oplever en mor der bare er sur så snart far er hjemme.

Men... Jeg tør simpelthen ikke gå fra ham... Vi har en datter sammen på 21 måneder, og jeg er så bange for at han vil insistere på at hun skal bo hos ham. Og hvis han tager den til statsforvaltningen er jeg også bange for at han får medhold... Sagen er den, at vi i dag bor i en by, men for lang tid siden aftalte at hvis jeg fik mit drømmejob i en anden by (100 km væk), så ville vi flytte til den anden by hurtigst muligt. Jeg fik jobbet, men vi er ikke flyttet endnu, så det er ham der primært har vores datter om morgenen, afleverer og henter i vuggestue... Det har han dog kun gjort siden jeg fik jobbet. Før det stod jeg for alt... Så lige nu går jeg bare og venter på at vi flytter, så der ikke kan stilles noget spørgsmålstegn ved om det er mig der er den primære omsorgsperson... Men jeg har det elendigt med det hele. Jeg føler jo jeg holdet ham for nar, når han tror vi har en chance... For jeg elsker ham ikke længere og jeg ønsker ikke at være i det her forhold...Men er der overhovedet nogen chance for at jeg vil få vores datter hvis jeg går fra ham nu? Hun er stadig langt mere knyttet til mig end til sin far og så snart jeg er der dur far slet ikke. Og hvis jeg får hende, ville der så være den mindste chance for at jeg ville få lov til at flytte til den anden by, som det hele tiden har været planen?Jeg har virkelig ikke brug for at få af vide hvor hæslig en person jeg er, fordi jeg ikke bare er ærlig og forsøger at "snyde ham" til at flytte for så at gå fra ham. Han er kun den der står for at bringe og hente vores datter fordi han er tvunget til det lige nu og det er hans utallige svigt der gør at jeg ikke ønsker at være sammen med ham længere..
Anmeld