Min lille datter indlagt m/ billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

cecilie1984

Freja har jo været syg med opkast og diarre i næsten 10 dage. Vi har været ved egen læge, vagt læge og på børne afd i Kolding i Onsdags. Vi kom dog hjem igen samme dag.

Men i weekenden fik hun høj feber og blev meget sløj. Vi var ved vagtlægen som indlagde hende i søndags. Hun fik lagt en sonde (som hun dog selv hev ud mandag) Hun har fået det bedre og vi kom hjem i dag med en åben indlæggelse ugen ud.

Min tapre lille pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Moar2011

sikke en stærk pige håber snart hun er på toppen igen 

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Uhh husker alt for godt de dumme næsesonder

Lærke var til sidst mester i at hive dem ud - gerne 3 gange om dagen, så vi lærte at lægge dem selv.

Men dejligt at I er kommet hjem igen og hvor ser hun skøn ud, på trods af sygdom

Sådan så Lærke ud den gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2012

Muffin_girl

cecilie1984 skriver:

Freja har jo været syg med opkast og diarre i næsten 10 dage. Vi har været ved egen læge, vagt læge og på børne afd i Kolding i Onsdags. Vi kom dog hjem igen samme dag.

Men i weekenden fik hun høj feber og blev meget sløj. Vi var ved vagtlægen som indlagde hende i søndags. Hun fik lagt en sonde (som hun dog selv hev ud mandag) Hun har fået det bedre og vi kom hjem i dag med en åben indlæggelse ugen ud.

Min tapre lille pige

Hold kæft hun er sød Og hvor er jeg misundelig over at du har Champs sengetøj og tøj  

God bedring med hende .. 

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

Nurjjj bette pus rigtig god bedring... Det er ikke til at bære når de er syge!! Knus

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

nårh bette pus  Ser ud til hun har klaret det godt. God bedring med hende

Anmeld

6. marts 2012

cecilie1984

AnnaKJ skriver:

Uhh husker alt for godt de dumme næsesonder

Lærke var til sidst mester i at hive dem ud - gerne 3 gange om dagen, så vi lærte at lægge dem selv.

Men dejligt at I er kommet hjem igen og hvor ser hun skøn ud, på trods af sygdom

Sådan så Lærke ud den gang

Hvad fejlede din datter?? Siden hun også havde sonde.

Puh kunne du lægge den selv, jeg synes det var helt forfærdeligt bare at se på de lagde den

Anmeld

6. marts 2012

Nessie

Hun ser nu ud til at tage det hele meget pænt, god bedring med hende 

Anmeld

6. marts 2012

bobbles

cecilie1984 skriver:

Min tapre lille pige

føler virkelig med dig det gør jeg! min store pige har ligget syg siden onsdag med høj feber og opkast, og min lille pige har fået høj feber for lidt tid siden og helt ulykkelig det er bare ikke sjovt!

Anmeld

6. marts 2012

Nitz - <3 David

Åh hvor øv at hun er syg Håber hun snart er frisk..

Kan se hun kan passe dragten du købte at mig Håber du blev glad for den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.