Hej tøser
Havde frygtet at komme til at lave sådan et indlæg her, men nu må jeg gøre det.....
Jeg er mor til 3 børn. Jeg blev i sommert 2010 gift med min mand, og vi var virkelig lykkelige....
Sagen er bare den at han nogen gange har brudt min tillid ved at skrive med andre piger og se på andre piger på nettet. Jeg har tilgivet ham alle gange, men sidste gang have han skrevet med pågældende pige, som faktisk var en gammel bollevenine og hvor kedelig jeg var(var på det tidspunkt højgravid) Det gjorde simpelthen så ondt, og jeg smed ham faktisk ud, men tog han tilbage....
Nu her 8 mdr senere kan jeg stadig ikke glemme den episode og jeg tænker dagligt på det, hvilket jo gør jeg trækker mig væk fra ham, ikke har lyst til ham og generelt bliver i dårligt humør når han er hjemme... Jeg kan gå en hel dag og være glad, men så snart han træder ind af døren bliver jeg ked af det og min lunte meget kort...
Børnene er også mærket af det, de er meget mor syge.....
Oven i alt det her, så er min mand sendt ud i aktivering et sted hvor han overhovedet ikke bryder sig om at være, og det resultere i at han hver dag er sur og tvær når han kommer hjem og det går ofte ud over mig og børnene og specielt vores ældste søn....
Alt det her går mig jo utrolig meget på for jeg elsker ham jo, jeg orker bare ikke mere nu.... Jeg er slet ikke den glade person som jeg ellers altid har været.....
Jeg har ikke lyst til at blive skilt, men det bliver enden af det..... Nu tager jeg en snak med hderom alt det her i aften, og håber han forstår og han vilbøger en indsats for at det her skal blive beder, ellers må jeg simpelthen smide håndklædet i ringen....
Vi bor til leje i et dejligt hus og har bil..... Hvis det værste skulle ske ville jeg skulle blive boende i huset med vores 3 børn. Men hvordan er det med økonomi??? Hvad kan man søge, hvad er beløbene med 3 børn osv osv....
Hmm at jeg tænker på alt det praktiske, er det fordi jeg i virkeligheden allerede er ved at give op???
Åhhvåbnet på en masse brugbare svar og ikke brugbare svar, men har ikke behov for spark, da jeg allerede ligger ned......
Knus og kram