om rygingen imens man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

christinam

hey, allesammen, har lige et spørsmål, jeg har vært gravid i 2 månder inden jeg fant ud af det , det var menlig ikkk planlagt hehe men det jeg ville hør var om barnet har taget skade , for har jo røget imens jeg ik vidst det? har kun vidt det i en uge at jeg var gravid håbrt nogle svare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Mathilde

den lille ny skriver:

hey, allesammen, har lige et spørsmål, jeg har vært gravid i 2 månder inden jeg fant ud af det , det var menlig ikkk planlagt hehe men det jeg ville hør var om barnet har taget skade , for har jo røget imens jeg ik vidst det? har kun vidt det i en uge at jeg var gravid håbrt nogle svare?

Jeg tror ikke dit barn har taget skade. Men der er jo aldrig garantier for noget... Det vigtigste er, at du tager ansvar nu hvor du ved, at der vokser et lille liv inde i din mave.
Held og lykke med rygestop og graviditet og tillykke med spiret

Anmeld

29. marts 2009

christinam

mange tak

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

Det tror jeg ikke men man kan aldrig sige aldrig. men skynd dig og stop med at ryge.

Anmeld

29. marts 2009

Janep

Jeg røg også indtil jeg fandt us af at jeg var gravid..
tror jeg var 3 uger henne.
Man kan jo aldrig sige aldrig.
Er du stoppet med at ryge?

Anmeld

29. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tror altid der er en risiko, men den er nok meget lille. Det vigtigste er nok at man stopper så snart man finder ud af at man er gravid.
Jeg røg også da jeg fandt ud af at jeg var gravid med den første, der var jeg 6 uger henne. Der sagde lægen at jeg ikke skulle være bekymret over at jeg havde røget tidligt i graviditeten, og at det bare var godt jeg var stoppet.
Men går også ud fra at du er stoppet med at ryge nu??

Anmeld

29. marts 2009

christinam

ja stoppede igår= og hara slet ikk træng til en tror det fordi jeg tænker på der ligger sådan en lille en der inde

Anmeld

29. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
den lille ny skriver:

ja stoppede igår= og hara slet ikk træng til en tror det fordi jeg tænker på der ligger sådan en lille en der inde

SUPER FLOT

Held og lykke både med fortsat rygestop og graviditeten

Anmeld

29. marts 2009

christinam

mange tak

Anmeld

30. marts 2009

charlotterasmussen

Kære mathilde
og tillykke herfra med graviditeten ja og jo det er da farligt at ryge og heller ikke sundt for barnet MEN pas på du ikke lever efter bogen det er blevet overdrevet hysterisk det graviditet..he he ... for det meste ska du nok følge hva du selv synes og mener....jeg fik selv en stor dreng d.4.april sidste år på 4800 og 56cm han er stor sund og rask fejler intet og har heldigvis aldrig været syg indnu og jeg røg 20.smøger om dagen og gør det stadig desværre he he.... det jeg vil frem til er at der er da en risiko men det er der ved alt........ MANGE kvinder gør det til et fængsel at være gravid... men held og lykke med guldklumpen ønsker jer alt godt i den lille familie

hilsen charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.