Candywrap tasker - har lige et spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Dorthe1986

Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve at gå igang med at lave sådanne tasker og har derfor lige et spørgsmål. Har set at hvis man bruger papir fra reklamer, blade osv at de skal forstærkes med tape... Men hvad hvis man bruger kaffeposer fx? Skal der gøres noget ved dem?

Mvh Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

EKBJ

Dorthe1986 skriver:

Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve at gå igang med at lave sådanne tasker og har derfor lige et spørgsmål. Har set at hvis man bruger papir fra reklamer, blade osv at de skal forstærkes med tape... Men hvad hvis man bruger kaffeposer fx? Skal der gøres noget ved dem?

Mvh Dorthe

Jeg laver dem selv :-) 

Jeg ville ikke sætte et stykke tape hen over .. 

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

Hvis det er papir og sådan noget så er det en god ide at forstærke det ja så bliver det heller ikke så modtageligt overfor vand og skidt..

Men hvis det er kaffeposer, chipsposer og sådan noget så er det ganske unødvendigt.

Anmeld

6. marts 2012

Dorthe1986

EKBJ skriver:

Jeg laver dem selv :-) 

Jeg ville ikke sætte et stykke tape hen over .. 

Tak for svar

Anmeld

6. marts 2012

Dorthe1986

nettemor skriver:

Hvis det er papir og sådan noget så er det en god ide at forstærke det ja så bliver det heller ikke så modtageligt overfor vand og skidt..

Men hvis det er kaffeposer, chipsposer og sådan noget så er det ganske unødvendigt.

Tak for svar Lige et spørgsmål mere, men ved du om det er muligt at fore dem? og hvordan ville du gøre det hvis det var?

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

Dorthe1986 skriver:

Tak for svar Lige et spørgsmål mere, men ved du om det er muligt at fore dem? og hvordan ville du gøre det hvis det var?

Det gør jeg. Syer foret fast i lynlåsen og vupti. Så syer du jo bare lynlasen på som du ellers ville ha gjort det Giver den så også lige et par sting i bunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.