Enlige mødre i Århus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

DitteMS

Hej.

Jeg sidder i den situation at jeg er gravid og min kæreste vil ikke have det. Jeg har ikke så mange i min omgangskreds som jeg kan snakke med om lige netop dette. Så jeg ville hører om der muligvis er en enlig mor i Århus området der kunne have lyst til at tage et par timer ud af deres travle kalender og som jeg kunne snakke med om det at være enlig mor. Der er jo så fantastisk mange ting man skal have tænkt igennem ingen, så jeg ville virkelig beskynde hvis der var en derude der kunne tænke sig at snakke og fortælle lidt.

Jeg skal nok give kaffe hvis det skulle være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Mille83

DitteMS skriver:

Hej.

Jeg sidder i den situation at jeg er gravid og min kæreste vil ikke have det. Jeg har ikke så mange i min omgangskreds som jeg kan snakke med om lige netop dette. Så jeg ville hører om der muligvis er en enlig mor i Århus området der kunne have lyst til at tage et par timer ud af deres travle kalender og som jeg kunne snakke med om det at være enlig mor. Der er jo så fantastisk mange ting man skal have tænkt igennem ingen, så jeg ville virkelig beskynde hvis der var en derude der kunne tænke sig at snakke og fortælle lidt.

Jeg skal nok give kaffe hvis det skulle være

Jeg bor godt nok i Horsens, og er først igennem hele møllen nu, så ved ikke hvor meget hjælp jeg kan være, men du er velkommen til og smide en PB 

Anmeld

6. marts 2012

DitteMS

Tusind tak skal du have. Ville dog gerne hvis jeg kunne mødes med en. Men som sagt, ellers tusind tak

Anmeld

11. marts 2012

Ma-lu

11. marts 2012

DitteMS

op?

Anmeld

11. marts 2012

Rsa

Har været enlig og ung mor de første 4,5 år af min søns liv.. Bor i Aarhus... Vil gerne se om jeg kan hjælpe, men får desværre lidt svært ved at finde tid til at mødes de næste par måneder.

Men du er velkommen skrevet. At skrive en privat besked til mig.

Vh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.