så er invitationerne færdige se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

wmillapigenw

Ja jeg ved det er tidligt at have lavet det hele til det inden han er født og sådan - men jeg ved hvor stort et arbejde det er at stå alene med et barn og så barnedåb skal planlægges bagefter.

men både datoen er lagt, festsalen lejet, bordkort lavet, invitationerne lavet & alt skrevet indeni undtaget kl. på kirke, hvad der skal serveres er også planlagt skal bare bestilles.

bordpyntet er købt & mangler kun at lave de billeder der skal på bordet af ham når han kommer så jeg skal i krig med kameraet når han kommer

er 36+3 idag - syntes faktisk det er virkelig rart at være færdig ca. 1 måned før termin! så nu kan han komme hvornår han vil

indbydelserne er ikke helt ens forand fordi på nogle er der en sut sat på og andre en storke

hvad syntes i? bordkortene er magentil bare i mine format og så sort bagpå istedet for den lyse farve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Maise

wow hvor er de fine. ja god ide at være forberedt, for at stresse når man har født og ammer er en dårlig cocktail.

held og lykke med fødslen.

har du fundet ud af navn til ham??

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Hvor er de bare flotte, det har du gjort rigtig godt. Håber i får en dejlig fest når den tid er. 

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Maise skriver:

wow hvor er de fine. ja god ide at være forberedt, for at stresse når man har født og ammer er en dårlig cocktail.

Pssst jeg kender TS så tillader mig at svare. Han skal hedde Malte, som også står i indbydelsen 

Anmeld

6. marts 2012

wmillapigenw

Maise skriver:

hihi tak! er faktisk også ret stolt af dem selv! at jeg har kunnet lave sådan noget! & ja det ved jeg! især når man skal være alene så er det svært at skulle få det lavet i tide og sendt ud så nu venter jeg på den bette kommer

& tak, glæder mig sindsygt til fødslen!

& ja han skal hedde malte <3

Anmeld

6. marts 2012

wmillapigenw

Janni. skriver:

Hvor er de bare flotte, det har du gjort rigtig godt. Håber i får en dejlig fest når den tid er. 

Tak janni!  & den skal nok blive super!  

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

wmillapigenw skriver:

Tak janni!  & den skal nok blive super!  

Det tror jeg også. 

Anmeld

6. marts 2012

>>Carina<<

Wow de er fine. Et par småfejl i teksten men det ændrer jo ik på at de er flotte :-)

Anmeld

6. marts 2012

wmillapigenw

Carina1984 skriver:

Wow de er fine. Et par småfejl i teksten men det ændrer jo ik på at de er flotte :-)

hihi tusinde tak! & nej, men skal kunne se de er hjemmelavet!  

Anmeld

6. marts 2012

Maise

wmillapigenw skriver:

hihi tak! er faktisk også ret stolt af dem selv! at jeg har kunnet lave sådan noget! & ja det ved jeg! især når man skal være alene så er det svært at skulle få det lavet i tide og sendt ud så nu venter jeg på den bette kommer

& tak, glæder mig sindsygt til fødslen!

& ja han skal hedde malte <3

ja det er hårdt, men man vil ikke bytte for noget i verden. det er så fantastisk at blive mor. ville dog gerne bytte de bekymringer der følger med.

malte er et sødt navn, det hedder min datters fætter.

jeg er overhovedet ikke kreativ, så det var vist godt at min datter blev navngivet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.