Katteejer hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Min far har fødselsdag her snart og ønsker sig ting til at lave sit eget kredsetræ, hvad skal man bruge til at lave sådan et ?

Og hvor kan man få det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Prøv at kigge på disse links, der kan i måske hente inspiration

http://www.idenyt.dk/Boligen/Boligen-i-ovrigt/Lav- et-flot-kradsetra-til-din-kat-31104

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2005/1004120 551.htm

Ih tak for det, hvor er du sød, hvor tror man kan finde materialer til sådan nioget er det harald nyborg man skal ud i eller?

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Ih tak for det, hvor er du sød, hvor tror man kan finde materialer til sådan nioget er det harald nyborg man skal ud i eller?

de fleste ting kan nok skaffes steder som xl-byg, silvan, jem og fix, ved ikke om de har feks træ i harald nyborg, men tror jeg ikke. men de andre steder burde man kunne få tingene som træ, feks rør eller rund pæl, sisalsnor, osv, og tæppe/lammeskind og kokosmåtte kan sikkert fås som rester ved de fleste tæppeforhandlere, ellers kan man bruge en kokosmåtte og klippe gummikanten af, og de kan også fås mange steder, og bløde tæpper kan fås ved bla jysk

måske man med fordel en form for lim, at sætte under feks kokosstykket, og sømme fast i kanten

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

de fleste ting kan nok skaffes steder som xl-byg, silvan, jem og fix, ved ikke om de har feks træ i harald nyborg, men tror jeg ikke. men de andre steder burde man kunne få tingene som træ, feks rør eller rund pæl, sisalsnor, osv, og tæppe/lammeskind og kokosmåtte kan sikkert fås som rester ved de fleste tæppeforhandlere, ellers kan man bruge en kokosmåtte og klippe gummikanten af, og de kan også fås mange steder, og bløde tæpper kan fås ved bla jysk

måske man med fordel en form for lim, at sætte under feks kokosstykket, og sømme fast i kanten

måtte lige google kokosmåtte

Silvan ligger tæt på, prøver lige at smutte forbi der, tak for dine svar

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

måtte lige google kokosmåtte

Silvan ligger tæt på, prøver lige at smutte forbi der, tak for dine svar

haha ja hvor skal man også vide hvad det er hvis man ikke lige har hørt ordet før

Håber du finder ud af det hele

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

haha ja hvor skal man også vide hvad det er hvis man ikke lige har hørt ordet før

Håber du finder ud af det hele

Tak skal du have

Anmeld

6. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Min far har fødselsdag her snart og ønsker sig ting til at lave sit eget kredsetræ, hvad skal man bruge til at lave sådan et ?

Og hvor kan man få det henne?

ved ikke om du har fået de svar du søgte men ihværtifal hentede jeg en masse gratis træ i vores silvan som alligevel sku smiddes ud.. så træet har jeg stående..

jeg selv mangler at finde enten noget guldtæppe eller snor og måske et gulvtæppe/pap rør

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ved ikke om du har fået de svar du søgte men ihværtifal hentede jeg en masse gratis træ i vores silvan som alligevel sku smiddes ud.. så træet har jeg stående..

jeg selv mangler at finde enten noget guldtæppe eller snor og måske et gulvtæppe/pap rør

ja har fået svar tak, og jeg fandt det hele i silvan for lige under 300 kr. det var rigtig dejligt

Så jeg glæder mig til at se det færsige resultat

I silvan kunne man købe sådan noget snor man kan bruge til at binde rundt om træet, jeg tror det var 20 meter for omkring 30 kr. så det var ikke så galt

og så har han nogle kredsetræ i forvejen, som han kunne bruge delene fra

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

ja har fået svar tak, og jeg fandt det hele i silvan for lige under 300 kr. det var rigtig dejligt

Så jeg glæder mig til at se det færsige resultat

I silvan kunne man købe sådan noget snor man kan bruge til at binde rundt om træet, jeg tror det var 20 meter for omkring 30 kr. så det var ikke så galt

og så har han nogle kredsetræ i forvejen, som han kunne bruge delene fra

ej hvor dejligt :-D håber han får kreeret et super godt træ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.