Akkupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej..

Vi har nu været i fertilitetsbehandling siden juli, uden held desværre Men har set nogle steder omkring akkupunktur måske kan hjælpe på det? Nogle som har erfaring med det? Der er mulighed for at få akkupunktur i mit lægehus og har sendt en email til min læge med samme spørgsmål... Vil bare høre om der er andre som har gode/dårlige erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Kløver

Jeg har fået akupunktur for amning, og virkede, desværre bare kun i få dage efter, har ikke prøvet det i forbindelse med barnløshedsbehandling, men gik derimod til zoneterapi, og gik ikke så længe efter jeg var startet der, til jeg blev gravid, stod også og skulle igang med behandling, men nåede ikke opstart, da jeg ventede på mens så jeg kunne komme igang, og istedet var jeg så gravid.

Krydser fingre for i snart får heldet med jer

Anmeld

6. marts 2012

Kay

jeg fik akupunktur og cranio sekral (et eller andet tror ik jeg har stavet det rigtigt) men det er nogle punkter man kan få som selvbehandling... som du skal massere x antal gange om dagen... jeg skulle havde været i behandling i starten af januar... men... efter 3 md. med de punkter blev jeg gravid... jeg skal ikke kunne sige om det var det der gjorde det... men... ja...

Anmeld

6. marts 2012

netdaddy

Min hustru har fået akupunktur forud for begge graviditeter, da hun havde PCO.

Og vi kan kun anbefale det, men jeg vil samtidig sige at du nok bør søge en akupunktør med speciale i barnløshedsbehandling, da de praktiserende læger som oftest ikke ved nok om akupunkturen og dens forskellige virkemåder.

Anmeld

6. marts 2012

AMtrier

Akkupunktur hjalp mig med at få menstruation. Og også med at stresse ned. Så jeg tror helt sikkert på det. Og de fleste klinikker reklamere selv med specielle behandlinger som gør slimhinden mere modtagelig og som hjælper kroppen med at kunne overføre energi til barnet
Så hvis du overvejer det kan jeg helt sikkert anbefale det ! Under alle omstændigheder kan det ikke skade

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Så er der bestilt tid hos en "som har forstand" på akupunktur for barnløshed. Jeg skal derind på torsdag i 3 kvarter, glæder mig helt vildt Jeg skal også insemineres torsdag kl 10:40 også have akupunktur/massage kl 12, tror det bliver godt

Anmeld

6. marts 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Så er der bestilt tid hos en "som har forstand" på akupunktur for barnløshed. Jeg skal derind på torsdag i 3 kvarter, glæder mig helt vildt Jeg skal også insemineres torsdag kl 10:40 også have akupunktur/massage kl 12, tror det bliver godt

Krydser fingre for dig

Anmeld

6. marts 2012

Mutti2B

Jeg fik akupunktur i forbindelse med 4. og 5. behandling (IUI), men det hjalp ikke en dyt! I 6. forsøg valgte jeg det fra og blev gravid . Så hvis det virkelig virker ja så er det altså ikke alle det "bider på"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.