hej alle sammen
min menstruation udeblev i februar, lige som jeg skulle bruge den til at kunne starte på ICSI kort protokol. det der var gået næsten to uger og den stadig ikke dukkede op blev jeg skannet på skrjby fertillitetsklinik og de sagde der kunne gå flere uger inden den kom når ejg stressede over den. men min slimhinde var dog klar til at menstruere :/
jeg fik en recept på provera og jeg er lige startet med at tage det

men søndag fik jeg et tip om at akkupunktur var rigtig godt for fertiliteten og det kunne også hjælpe mod stress under behandlingen. jeg kom til en klinik i morges hvor Jeg fik nogle nåle sat i hvorefter ejg fik at vide at min menstruation gerne skulle komme snart efter behandlingen..
Da jeg kom til klinikken troede jeg bare at akkupunktur bare var noget hokus pokus og meget overtroisk.. men i eftermiddags, kun 6 timer efter behandlingen kom min menstruation mod alt forventning uden en færdig provera behandling !
jeg har nu bestemt mig for at gå i gang med et længere forløb i behandling med akkupunktur !
håber der er nogle som kan få glæde af min historie.. og hvis nogle har erfaringer med akkupunktur og fertilietet eller hvad som helst andet for den sags skyld så del det endelig !
Kram
Anmeld