Mini-spam af Cajsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Nessie

Zeus skriver:

Jeg har godt lagt mærke til, at du har svaret i stort set alle min Cajsa-opdateringer

Og jeg synes ikke det er så slemt mere igen.. Før hun blev 1 år, talte jeg hende i måneder, men nu hvor hun er over 1 år, så tæller jeg ned til halvandet år, og ikke bare næste måned.. På den måde, så tager det det lidt længere tid

Men ja, for pokker hvor er hun blevet stor

Har jeg det? Det viser bare at jeg er for meget på

Men hun ER sød og hun BLIVER stor

Tror også det er fordi jeg synes at Daniel udvikler sig så hurtigt. Han vokser ikke ret meget, og har vejet det samme i lang tid, men der er ekspresfart på hjernen.
Han kender alle bogstaverne og kan tælle til 10 når han gider.
Sætter flere og flere ord sammen og bliver irriteret når han ikke kan finde de rigtige ord, eller selv kan høre at dét han er ved at sige er forkert

Fantastisk udvikling de store små har gang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Yes! Jeg kan absolut også bruge en pause-knap.... Det går alt for hurtigt for mig 

Jeg er så ærgelig over, at jeg ikke fik filmet idag

Du ved, i de der dukke barnevogne/klapvogne, der er der sådan en slags lift i? Den havde Cajsa taget, med sin dukke, og dukkens dyne.. Så sidder hun og lægger dukken ned i liften, og mens hun prøver på at få dynen ned omkring dukken, så kommer hun med sådan nogen veltilpasse "Aaaarh" lyde, som om, at det bare var super rart for dukken, at få sin dyne puttet om sig Så kommer jeg ind med dukkens sutteflaske, også tager Cajsa dukken ned mellem sine ben, så hun kan holde den fast med benene, og putter så sutteflasken i munden på dukken, mens hun siger sutte-lyde  

Det var bare så sødt

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg er så ærgelig over, at jeg ikke fik filmet idag

Du ved, i de der dukke barnevogne/klapvogne, der er der sådan en slags lift i? Den havde Cajsa taget, med sin dukke, og dukkens dyne.. Så sidder hun og lægger dukken ned i liften, og mens hun prøver på at få dynen ned omkring dukken, så kommer hun med sådan nogen veltilpasse "Aaaarh" lyde, som om, at det bare var super rart for dukken, at få sin dyne puttet om sig Så kommer jeg ind med dukkens sutteflaske, også tager Cajsa dukken ned mellem sine ben, så hun kan holde den fast med benene, og putter så sutteflasken i munden på dukken, mens hun siger sutte-lyde  

Det var bare så sødt

Åååårh hvor sødt 

Ja vi har også sådan en barnevogn - Isabella står og vipper den frem og tilbage. Jeg spørger hende om hun vugger baby i søvn (vi har hendes new born dukke liggende deri med dyne omkring sig)  Her krammer hun bare dukken 

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Nessie skriver:

Har jeg det? Det viser bare at jeg er for meget på

Men hun ER sød og hun BLIVER stor

Tror også det er fordi jeg synes at Daniel udvikler sig så hurtigt. Han vokser ikke ret meget, og har vejet det samme i lang tid, men der er ekspresfart på hjernen.
Han kender alle bogstaverne og kan tælle til 10 når han gider.
Sætter flere og flere ord sammen og bliver irriteret når han ikke kan finde de rigtige ord, eller selv kan høre at dét han er ved at sige er forkert

Fantastisk udvikling de store små har gang i

Hold da op, og han er da kun lige et års tid ældre end Cajsa? Det var dælme da flot

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Åååårh hvor sødt 

Ja vi har også sådan en barnevogn - Isabella står og vipper den frem og tilbage. Jeg spørger hende om hun vugger baby i søvn (vi har hendes new born dukke liggende deri med dyne omkring sig)  Her krammer hun bare dukken 

De der sutte-lyde har hun kopieret fra Per og jeg.. Vi sagde dem de første par gange, hun sad og gav den sutteflaske
Det med dynen er første gang i dag, ellers plejer hun kun at rive den af.. Men hvor lød det bare sødt, med de der "Aaarh" lyde 

Anmeld

6. marts 2012

Nessie

Zeus skriver:

Hold da op, og han er da kun lige et års tid ældre end Cajsa? Det var dælme da flot

Han er 2 år og 5 mdr., og der er bare fuld fart på hans mentale udvikling, det er helt vildt så hurtigt det går 

Og ja, mor og far er lidt stolte af vores kvikke dreng  Til gengæld synes jeg at han er en smule bagud motorisk, men på ingen måde kritisk

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Nessie skriver:

Han er 2 år og 5 mdr., og der er bare fuld fart på hans mentale udvikling, det er helt vildt så hurtigt det går 

Og ja, mor og far er lidt stolte af vores kvikke dreng  Til gengæld synes jeg at han er en smule bagud motorisk, men på ingen måde kritisk

Årh, det kan jeg godt forstå da

Anmeld

7. marts 2012

Angelspot

Zeus skriver:

Så blev min tumling 16 mdr

Hun er ved at være en stor pige, der kan en masse, og vil en masse

Hvor er hun bare SKØN Hun virker til at være en meget veltilpas og glad harmonisk pige!

Og hvor sjovt hun sådan er begyndt at passe og pleje dukken, det er så sjovt bare at sidde og observere hvad de kan og får tiden til at gå med

Anmeld

7. marts 2012

Janni.

Skøn pige du har

Anmeld

7. marts 2012

Zeus

Angelspot skriver:

Hvor er hun bare SKØN Hun virker til at være en meget veltilpas og glad harmonisk pige!

Og hvor sjovt hun sådan er begyndt at passe og pleje dukken, det er så sjovt bare at sidde og observere hvad de kan og får tiden til at gå med

Ja, hun overrasker mig virkelig nogen gange

Og mange tak for komplimenterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.