sovetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Janep

Hej tøser

Jeg vil gerne afterlyse en side
Jeg læste engang en debat herinde hvor der var en der kom med en rigtig god side hvor man fik råd og vejledning til at få børnene til at falde i søvn i deres egen seng uden gråd
Jeg kan bare ikke finde debatten og kan heller ikk huske hva siden hedder

Så kan i andre huske siden? Eller Bare kender en side hvor man kan få hjælp

Hannah skal snart starte i dagpleje og vil gerne at hun til den tid selv kan falde i søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

fam.4xc

Janep skriver:

Hej tøser

Jeg vil gerne afterlyse en side
Jeg læste engang en debat herinde hvor der var en der kom med en rigtig god side hvor man fik råd og vejledning til at få børnene til at falde i søvn i deres egen seng uden gråd
Jeg kan bare ikke finde debatten og kan heller ikk huske hva siden hedder

Så kan i andre huske siden? Eller Bare kender en side hvor man kan få hjælp

Hannah skal snart starte i dagpleje og vil gerne at hun til den tid selv kan falde i søvn

kan desværre ik hjælpe dig, men vil blot lige dele min erfaring med dig..

Mine piger har begge ved vuggestue start ik ku falde i søvn selv, de har feks sku trilles i barnevognen eller holdes om - men de har meget hurtigt lært at falde i søvn selv derover.

Kh Camilla

Anmeld

29. marts 2009

Janep

fam.4xc skriver:

kan desværre ik hjælpe dig, men vil blot lige dele min erfaring med dig..

Mine piger har begge ved vuggestue start ik ku falde i søvn selv, de har feks sku trilles i barnevognen eller holdes om - men de har meget hurtigt lært at falde i søvn selv derover.

Kh Camilla

okay
Jam tak for svar
Grundetn til jeg gerne vil lære hende selv at falde i søvn er fordi hun den sidste måneds tid er blevet utroligt vrøvlet og urolig når hun blir træt, så derfor kan det ta rigtig lang tid før hun falder i søvn. Og det er jo til gene både for hende og fr mig
Ellers ku jeg sagtens holde til at hun sku falde i søvn ved mig

Anmeld

29. marts 2009

heaven

der er kommet en ny katagori her på siden - barnets søvn. Måske er der noget der, du kan bruge.

ellers ved jeg der er rigtig mange, der med godt resultat, har brugt www.sovecoach.dk

Jannie

Anmeld

29. marts 2009

Janep

heaven skriver:

der er kommet en ny katagori her på siden - barnets søvn. Måske er der noget der, du kan bruge.

ellers ved jeg der er rigtig mange, der med godt resultat, har brugt www.sovecoach.dk

Jannie

hov . det har jeg slet ikk set

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.