Nogle ideer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

MKuhr

Til hvad man kan lave på sin fødselsdag?

Manden herhjemme bliver ved med at spørge hvad jeg godt kunne tænke mig at lave på onsdag hvor det er min fødselsdag..

gider ikke biffen, ud og spise.. det er sket så ofte og ikke vildt spændende hvis jeg skal indrømme det...

Er der nogle er jer skønne piger herinde der har nogle ideer til hvad man kunne lave på sin fødselsdag?

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

L&V

Mrs. skriver:

Til hvad man kan lave på sin fødselsdag?

Manden herhjemme bliver ved med at spørge hvad jeg godt kunne tænke mig at lave på onsdag hvor det er min fødselsdag..

gider ikke biffen, ud og spise.. det er sket så ofte og ikke vildt spændende hvis jeg skal indrømme det...

Er der nogle er jer skønne piger herinde der har nogle ideer til hvad man kunne lave på sin fødselsdag?

tak

Wellness, skøjtetur eller adventure land.. Der er ikke noget i intrerassere jer for?? Og hvor i landet befinder vi os og er der børn der ska med?

Anmeld

5. marts 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Wellness, skøjtetur eller adventure land.. Der er ikke noget i intrerassere jer for?? Og hvor i landet befinder vi os og er der børn der ska med?

Det er bare mig og manden. vi bor i Nordjylland

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Mrs. skriver:

Det er bare mig og manden. vi bor i Nordjylland

Hva med en tur i oceanium der er super hyggeligt, eller i det nye badeland i fredrikshavn har ik været der men det ser fedt ud.. Forrig gang jeg havde fødselsdag til vi til rønbjerg feriecenter hed det dengang, det var så dejligt brugte en hel dag i wellness og om aftenen spiste vi på løgstørparkhotel sidste gang tog vi i kattegat centeret det var os bare en dejlig dag

Anmeld

5. marts 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Hva med en tur i oceanium der er super hyggeligt, eller i det nye badeland i fredrikshavn har ik været der men det ser fedt ud.. Forrig gang jeg havde fødselsdag til vi til rønbjerg feriecenter hed det dengang, det var så dejligt brugte en hel dag i wellness og om aftenen spiste vi på løgstørparkhotel sidste gang tog vi i kattegat centeret det var os bare en dejlig dag

Tusind tak for hjælpen det lader til at vi har fået nogle gode ideer.

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Mrs. skriver:

Tusind tak for hjælpen det lader til at vi har fået nogle gode ideer.

Det var så lidt, håber i får en dejlig dag

Anmeld

5. marts 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Det var så lidt, håber i får en dejlig dag

Tusind tak han var helt med på wellness og han tilbød et helt ophold åhhh det bliver godt næste weekend. tusind tak for hjælpen

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Mrs. skriver:

Tusind tak han var helt med på wellness og han tilbød et helt ophold åhhh det bliver godt næste weekend. tusind tak for hjælpen

Ej hvor lækkert, det er bare med at tage imod så Skønt og ku nyde hinanden..

Anmeld

5. marts 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Ej hvor lækkert, det er bare med at tage imod så Skønt og ku nyde hinanden..

Tror virkelig også at vi har brug for det efter 4 mislykkede graviditeter og en udsendelse (han er soldat) så det bliver jo for vildt bare at kunne nyde hinanden wow glæder mig helt vildt!!!

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Mrs. skriver:

Tror virkelig også at vi har brug for det efter 4 mislykkede graviditeter og en udsendelse (han er soldat) så det bliver jo for vildt bare at kunne nyde hinanden wow glæder mig helt vildt!!!

Puha ja det tror jeg da hvis os er lige det i trænger til.. Sikke da en omgang Kan jeg godt forstå.. Nogen ide om hvor i ska hen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.