dumt spørsmål:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

christinam

hey, hvornår får man afvide om blodprøvere er negative eller prosative? og hvorfor skal man vide hvad de er , håber nogle svRE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

MorTilSnartFire <3

Hej, det er aldrig et dumt spørgsmål, hvis man er i tvivl
Hvis du mener første gang du er ved lægen er for at se om du er gravid. Det var i hvert fald det jeg fik taget blodprøve for.. Men du kan også altid spørge lægen om de ting

Anmeld

29. marts 2009

MorTilSnartFire <3

Og jeg fik svaret at vide samme dag jeg var til lægen Men er sikker på det også kan tage nogle dage, hvis du fx kommer sent på dagen eller en fredag

Anmeld

29. marts 2009

christinam

jeg fik taget peøver veed lægen , og var på syehuset i fredags for og se barnet føste gang var dejligt er bare bange for jeg skal fjerne det:=

Anmeld

29. marts 2009

Plysbjørnen

Det prøver du har fået taget ved lægen skal du sandsynlig vis ikke have svar på... Det er til blodtype, og til din doubletest som de skal bruge til din nf scanning... Men som sagt ikke noget du skal have svar på...

Anmeld

30. marts 2009

Cris

Ja, hun skal hvis den er negativt. Jeg har fået at vide, at jeg har RH Neg. Man skal tage en sprøjte efter fødsel. Hvis dit barn er RH Pos noget af babies blod kan komme i dit blod og din krop reargeree på det. Det der sker er, at du kan ikke blive gravid 2.gang, for din krop kæmper mod RH Pos blod og kan komme mange spontan abort (jeg forklarer det ikke så godt, men det kan din læge) Men der er ikke mange som har RH Neg, så derfor er der ikke så mange som har fået det at vide, efter blodprøven.

Anmeld

30. marts 2009

W&M <3

Hej.

Min blod type er Rh Negativ og som cris sagde så skal man have en sprøjte efter fødslen hvis ens barns blod type er Rh positiv.
Ellers er der chance for ufrivillig abort næste gang man prøver at få barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.