Anonym skriver:
Min dejlige guldklump på 14 mdr er så aktiv at han står sommetider op på højstolen og stepper . Men forleden dag var jeg så uheldig at han lige pludseligt faldt bagover og ramte hovedet i køkkengulvet
jeg sætter ham altid ned når han gør således og fortælle at han nå ikke stå op på højstolen. Han plejer at lytte engang imellem og sætte sig men denne her gang gik det over gevind. Jeg er så ked af det, jeg græd så meget hvorfor jeg ku lade det ske 
Det gør så ondt på mig at han faldt og havde ondt .
Arj det skal du ikke. Hvis der er nogen her der skal have prisen for verdens dårligste mor, er det undertegnede.
Liste over skader jeg har påført min 20 måneder gamle, forsvarsløse
dreng:
Ganske få måneder gammel, mor her beslutter sig for at klippe hans negle. Ved ikke der findes babyneglesaks, så tager fars monster af en negleklipper og klipper ham i fingeren. Så det blødte.
Tabt ham, op af trappen, ned af trappen. Ned af køkkenbordet. Og tabt ham en enkelt gang, fordi jeg er en svagpisser.
I lørdags stak jeg den, ved at rive hans albue af led. Noget der åbenbart er rimeligt simpelt at gøre, men som jeg jo ikke havde nogen anelse om. Han gik og jeg gik i den anden retning og vi holdte i hånaden og lige pludselig græd og græd han bare 
Kan sikkert godt finde på flere ting jeg har udsat ham for i hans korte liv, det jeg ville med det her var at fortælle dig at mine kys og knus om morgenen ikke er blevet mindre, bare fordi jeg er motorisk udfordret

Anmeld