Føler mig som verdens dårligste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

Min dejlige guldklump på 14 mdr er så aktiv at han står sommetider op på højstolen og stepper . Men forleden dag var jeg så uheldig at han lige pludseligt faldt bagover og ramte hovedet i køkkengulvet jeg sætter ham altid ned når han gør således og fortælle at han nå ikke stå op på højstolen. Han plejer at lytte engang imellem og sætte sig men denne her gang gik det over gevind. Jeg er så ked af det, jeg græd så meget hvorfor jeg ku lade det ske
Det gør så ondt på mig at han faldt og havde ondt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Det sker, og kan godt forstå du er ked af det, det er rigtig træls når det sker.

Du får lige en

Anmeld

5. marts 2012

Philippa

Anonym skriver:

Min dejlige guldklump på 14 mdr er så aktiv at han står sommetider op på højstolen og stepper . Men forleden dag var jeg så uheldig at han lige pludseligt faldt bagover og ramte hovedet i køkkengulvet jeg sætter ham altid ned når han gør således og fortælle at han nå ikke stå op på højstolen. Han plejer at lytte engang imellem og sætte sig men denne her gang gik det over gevind. Jeg er så ked af det, jeg græd så meget hvorfor jeg ku lade det ske

på med humøret, tænk over at han så ikke gør det igen... : )
men kan godt følge dig, det er aldrig sjovt..

Anmeld

5. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Håber, at han har det godt igen. Måske du skulle overveje en sele til højskolen, så han ikke kan rejse sig op.

Det er hvad der sker og vil ske fremover. Man kan ikke være over dem hele tiden selvom man sikre sit hjem og omgivelser.

Anmeld

5. marts 2012

Pikku Myy

Det gør dig ikke til en "dårlig" mor, men til en hel almindelig mor, der ikke lige havde overvejet hvor galt det kunne gå. Det sker for os alle, og du endte i det mindste ikke på skadestuen eller værre

Nu skal du jo så bare tage det til efterretning. Din søn rejser sig i sin højstol, og det kan gå virkelig galt. Så nu kan han ikke længere sidde alene i sin højstol.

Jeg sidder faktisk også og overvejer om det ikke var omkring den alder at vi fjernede bøjlen på min søns TrippTrapp-stol, så han selv kunne kravle op og ned af stolen. Det løste problemet for os. Måske noget lignende kunne være en løsning for jer...?

Anmeld

5. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå dig.. Det gør ondt når ens børn kommer til skade.. 

Men børn skal have deres knubs. Det kan ikke være anderledes, hvis det ikke var højstolen, jamen så var det måske sofaen han lige hoppede i eller sengen f.eks. 

Ellers os faldet og slået sig i vuggestue/dagpleje.. Det kan ikke undgås at vores børn kommer til skade.. 

Børn er nu engang børn.  

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Arj det skal du ikke. Hvis der er nogen her der skal have prisen for verdens dårligste mor, er det undertegnede.

Liste over skader jeg har påført min 20 måneder gamle, forsvarsløse
dreng:

Ganske få måneder gammel, mor her beslutter sig for at klippe hans negle. Ved ikke der findes babyneglesaks, så tager fars monster af en negleklipper og klipper ham i fingeren. Så det blødte.
Tabt ham, op af trappen, ned af trappen. Ned af køkkenbordet. Og tabt ham en enkelt gang, fordi jeg er en svagpisser.

I lørdags stak jeg den, ved at rive hans albue af led. Noget der åbenbart er rimeligt simpelt at gøre, men som jeg jo ikke havde nogen anelse om. Han gik og jeg gik i den anden retning og vi holdte i hånaden og lige pludselig græd og græd han bare

Kan sikkert godt finde på flere ting jeg har udsat ham for i hans korte liv, det jeg ville med det her var at fortælle dig at mine kys og knus om morgenen ikke er blevet mindre, bare fordi jeg er motorisk udfordret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.