Skoldkopper? eller mangel på samme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Polkaprik

Godmorgen de damer

Jeg må lige høre om andre herinde er i samme båd som mig da jeg ikke lige ved hvad jeg bør gøre.

Min datter som lige straks bliver 4 år er nu 4 gange blevet udsat for skoldkoppesmitte. Men der har ikke været skyggen af skoldkopper hos hende

Hun er nærmest blvet gnedet rundt i dem så hvorfor dælen bider de ikke på??? Ville jo gerne have dem overstået. Jeg har holdt super meget øje med dem da jeg godt er klar over at nogle kun får enkelte skoldkopper men INGEN... Hmmm... Andre der har prøvet det samme? Har lavet mig fortælle, at man bør lade dem vaccineres hvis de ikke har haft det inden skolealdren da der risikoen for minigitis bliver højere jo ældre man er når man får dem

Hvad ville i gøre? 

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Malthesmoar

Følger lige med for tror heller ik malthe har været ramt, men ka jo være de har haft uden de store symptomer!?

Anmeld

5. marts 2012

Polkaprik

Malthesmoar skriver:

Følger lige med for tror heller ik malthe har været ramt, men ka jo være de har haft uden de store symptomer!?

Har han ogsåværet udsat for smitte flere gange og hvor gammel er han?

Anmeld

5. marts 2012

Malthesmoar

Polkaprik skriver:

Har han ogsåværet udsat for smitte flere gange og hvor gammel er han?

Ja alle vi keners børn og i bh har haft det undt malthe han er 5 1/2

Anmeld

5. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Polkaprik skriver:

Godmorgen de damer

Jeg må lige høre om andre herinde er i samme båd som mig da jeg ikke lige ved hvad jeg bør gøre.

Min datter som lige straks bliver 4 år er nu 4 gange blevet udsat for skoldkoppesmitte. Men der har ikke været skyggen af skoldkopper hos hende

Hun er nærmest blvet gnedet rundt i dem så hvorfor dælen bider de ikke på??? Ville jo gerne have dem overstået. Jeg har holdt super meget øje med dem da jeg godt er klar over at nogle kun får enkelte skoldkopper men INGEN... Hmmm... Andre der har prøvet det samme? Har lavet mig fortælle, at man bør lade dem vaccineres hvis de ikke har haft det inden skolealdren da der risikoen for minigitis bliver højere jo ældre man er når man får dem

Hvad ville i gøre? 

Michelle

Min datter på snart 8 har stadig ikke fået skoldkopper. Vores læge sagde bare så får hun dem i teenage alderen.  (Synd!)

Jeg vidste ikke at der findes en vaccination imod skoldkopper,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.