Er det farligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Pixi-pigen

Min søn på 8 mdr. Er begyndt at vende sig om på maven, når han skal sove.... Han nægter atblogger på ryggen. Han ligger altså helt fladt på maven, med hovedet drejet til en af siderne....er det ok at han sover sådan, eller bør jeg vende ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

An&Jo

Pixi-pigen skriver:

Min søn på 8 mdr. Er begyndt at vende sig om på maven, når han skal sove.... Han nægter atblogger på ryggen. Han ligger altså helt fladt på maven, med hovedet drejet til en af siderne....er det ok at han sover sådan, eller bør jeg vende ham? 

så længe han selv kan dreje sig igen er det helt iorden.. ingen grund til at vende ham hvis han sover godt sådan..

det er kun et problem når de er så små at de ikke selv kan vende sig rundt..

Anmeld

4. marts 2012

Pixi-pigen

An&Jo skriver:

så længe han selv kan dreje sig igen er det helt iorden.. ingen grund til at vende ham hvis han sover godt sådan..

det er kun et problem når de er så små at de ikke selv kan vende sig rundt..

Jeg tror ikke han kan vende sig tilbage til ryggen, men han vender sig selv om på maven...men du har nok ret i at det er mere farligt for de helt små

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Pixi-pigen skriver:

Jeg tror ikke han kan vende sig tilbage til ryggen, men han vender sig selv om på maven...men du har nok ret i at det er mere farligt for de helt små

at vende sig fra mave til ryg er nemmere end den anden vej, så tror nu nok han godt kan hvis han virkelig vil, men kender ham selvfølgelig ikke..

Men hvis det er sådan han foretrækker at sove er det ikke farligt mere ihvertfald..

Anmeld

4. marts 2012

Pixi-pigen

An&Jo skriver:

at vende sig fra mave til ryg er nemmere end den anden vej, så tror nu nok han godt kan hvis han virkelig vil, men kender ham selvfølgelig ikke..

Men hvis det er sådan han foretrækker at sove er det ikke farligt mere ihvertfald..

Tak

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Min søn på 9,5 måned triller også rundt for at sove på maven. Jeg lader ham ligge, da han godt kan trille den anden vej også. De er jo også store nok til at vende ansigtet, så de ikke kommer til at ligge med ansigtet ned i madrassen.

Jeg sover iøvrigt selv på maven, og der sover man bare bedst

Anmeld

5. marts 2012

Rebecca55

Pixi-pigen skriver:

Det gør alle vores 3 også og vi fik af vide, at når de selv kan vænne sig så gør det ikke noget. Man kan ikke holde dem fra at møve rundt når nu de kan... Så du kan tage det helt roligt. Men er du meget nervøs, så ring til din sp og få hende til at fortælle dig lidt om det.

Anmeld

5. marts 2012

Chr-Hei

Spurgte min SP en dag for noget tid siden hvordan det var med det, hun sagde når først de selv begynder at vende sig til maven så skal de endelig bare gøre det, man må selvfølgelig ikke selv ligge dem på maven, men hvis de selv vender sig er det helt OK, og de skal nok selv vende sig så de kan få vejret...

Min dreng på 9 mdr nægter at sove på andet end maven, og med rumpen i vejret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.