feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

mortilnoahogmelina

Hvad er grænsen for feber ved et barn på 14 måneder .

Jeg har en dreng med 40,5 i feber den mest forfærdelige høste han vil intet spis dog drikker ham lidt . Han sover næsten konstant .
Og læge vægten vil ikk kigge på ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Lone Jakobsen

Pernille08 skriver:

Jeg har en dreng med 40,5 i feber den mest forfærdelige høste han vil intet spis dog drikker ham lidt . Han sover næsten konstant .

kan se din tråd er et par dage gammel. så håber din søn har det bedre nu. 40,5 er meget høj synes jeg, men at han sover er et godt tegn, for det giver kroppen ro til at komme over sygdommen.

så længe han drikker, og er kontaktbar når han er vågen, så er der ikke grund til at lægen kigger på ham.

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Pernille08 skriver:

Så længe du har kontakt til ham og han får lidt ned, er det okay. 

Jeg har ringet ved 40,8 og de ville heller ikke se ham. Mærk din mavefornemmelse og se på barnet

(og klæd Ham selvfølgelig af) 

Anmeld

6. marts 2012

mortilnoahogmelina

Lone Jakobsen skriver:

H

kan se din tråd er et par dage gammel. så håber din søn har det bedre nu. 40,5 er meget høj synes jeg, men at han sover er et godt tegn, for det giver kroppen ro til at komme over sygdommen.

så længe han drikker, og er kontaktbar når han er vågen, så er der ikke grund til at lægen kigger på ham.

Han er desværre stadig medtager . Og med ret høj feber endnu .

Var til læge med ham igår . Det er bare en virus .

Anmeld

6. marts 2012

mortilnoahogmelina

Lone Jakobsen skriver:

YYa

Tak for svar .
Læs evt op over .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.