udendørstøj/fodtøj til dagplejen - 10mrd..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Mus84

Nogen der har nogen idéer til hvad jeg kan give min datter på af udendørstøj?? hun er nemlig lige begyndt i dagpleje og der vil de have hun skal have udendørstøj - jeg har købt regnbukser men hvad skal jeg give hende på fødderne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Jonatansmor

Mus84 skriver:

Nogen der har nogen idéer til hvad jeg kan give min datter på af udendørstøj?? hun er nemlig lige begyndt i dagpleje og der vil de have hun skal have udendørstøj - jeg har købt regnbukser men hvad skal jeg give hende på fødderne??

Her har han haft flyverdragt, hue, vandtætte luffer og gode varme, støttende støvler på. Vores dagplejer lærte alle hendes 4 nye unger at gå på 1½ månedes tid, det går så ufatteligt stærkt, pak hende ind i noget hun kan holde varmen i, ikke bliver våd i, kan kravle, gå og løbe i, uden at skulle tænke på lag

Anmeld

4. marts 2012

Janni.

Hvis ikke hun går, så kan du få nogen vandtætte overtrækssko feks lige som disse:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=310&products_id=11818

Anmeld

4. marts 2012

Mus84

Janni. skriver:

Hvis ikke hun går, så kan du få nogen vandtætte overtrækssko feks lige som disse:

ja sådan nogen havde jeg også tænkt viste bare ikke hvad de hed eller hvor man kunne få dem

tak

Anmeld

4. marts 2012

Mus84

Jonatansmor skriver:

Her har han haft flyverdragt, hue, vandtætte luffer og gode varme, støttende støvler på. Vores dagplejer lærte alle hendes 4 nye unger at gå på 1½ månedes tid, det går så ufatteligt stærkt, pak hende ind i noget hun kan holde varmen i, ikke bliver våd i, kan kravle, gå og løbe i, uden at skulle tænke på lag

ja fordi hun går ikke endnu, men det er jo også svært at vide hvilken sko osv når ikke hun går endnu, men svært at vide hvad jeg skal pakke hende ind i

Men vil du så tage regnbukser udover flyverdragt??

Anmeld

4. marts 2012

MLT

Janni. skriver:

Dem har vi også til vores datter.. 
Jeg købte dem i BabySam til 50,- eller sådan noget :-) 

Anmeld

4. marts 2012

Jonatansmor

Mus84 skriver:

ja fordi hun går ikke endnu, men det er jo også svært at vide hvilken sko osv når ikke hun går endnu, men svært at vide hvad jeg skal pakke hende ind i

Men vil du så tage regnbukser udover flyverdragt??

Her har han støvler på der går op til anklen og med velcro i lukningen, han har kun sin flyverdragt på, den er vind og vandtæt og er den møgbeskidt en eftermiddag ryger den i vaskemaskinen når vi kommer hjem og hængt op over en radiator, så er den ogd og fin til morgenen efter

Anmeld

4. marts 2012

Janni.

Flyverdragten burde være vandtæt. 

Anmeld

4. marts 2012

Janni.

Mus84 skriver:

ja sådan nogen havde jeg også tænkt viste bare ikke hvad de hed eller hvor man kunne få dem

tak

Det gode ved den side, er fri fragt uanset hvor meget/lidt du køber for.. 

Anmeld

4. marts 2012

Mus84

Janni. skriver:

Det gode ved den side, er fri fragt uanset hvor meget/lidt du køber for.. 

nå ja okay det er da fin service må man sige! det så jeg ingengang Har du prøvet at købe tøj eller lign derfra og kender hvordan de er i størrelsen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.